رئیس مجمع تشخیص مصلحت در دیدار اعضای حزب ندای ایرانیان گفت:تأکید کرد: کسانی که بویی از انقلاب نبرده بودند و مبارزه را به دلیل سختی‌های آن حرام می‌دانستند، امروز مدعی‌اند .

هاشمی رفسنجانی افزود: وقتی از آنان می‌پرسند که چرا از مبارزه بریدید و آن را حرام می‌دانستید؟ و یا چرا به دعوت بازگشت به مبارزه، پاسخ منفی دادید؟ به دروغ توجیه می‌کنند برای همکاری با منافقین دعوت شده بودیم، در حالی که در آن سال‌ها، سازمان منافقین اصلاً شکل نگرفته بود و آنها فقط درصدد توجیه عافیت طلبی خود هستند غافل از اینکه مردم، هوشیارتر از تصورات آنها هستند.اینجا را ببینید.

هاشمی رفسنجانی در دیدار با ظریف:در تاریخ ماندگار شدید

محمدجواد ظریف قبل از آنکه عازم سفرهای منطقه ای شود، با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد و از جانب وی مورد تقدیر قرار گرفت. اینجا را ببینید.

رئیس جمهور در دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور سخنرانی کرد و گفت: ترور تا زمانی که عزم جهانی به وجود نیاید از بین نمی رود.اینجا را ببینید.

در عملیات پاکسازی مناطق غرب کشور ، تعدادی زیادی از عناصر ضدانقلاب درهم کوبیده شده و تلفات سنگینی به آنها وارد آمد.اینجا را ببینید.

تصویری که بعد از اظهارات  اخیر رئیس جمهور در فضای مجازی منتشر شد

بعد از اظهارات رییس جمهور در نشست خبری اخیر مبنی بر اینکه «ما در برجام متنی را امضا نکرده ایم»، تصویری در فضای مجازی منتشر شد. اینجا را ببینید.

محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور و یکی از مهره های کلیدی اقتصاد ایران است. کسی که از پارلمان بخش خصوصی به پاستور رفته است. اینجا را ببینید.

عضو حزب منحله مشارکت به دلیل اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌گرانه، بازداشت شد. اینجا را ببینید.

 محمود احمدی نژاد در طول هشت سال دوران ریاست جمهوری اش، نامه های بسیاری به سران برخی کشورها از جمله آمریکا، آلمان، فرانسه و حتی پاپ بندیک شانزدهم فرستاد که عموما بی پاسخ ماند. اینجا را ببینید.

معاون حقوقی رییس‌جمهور با اشاره به پرونده شکایت محمود احمدی‌نژاد از اسحاق جهانگیری، اظهار کرد: آقای جهانگیری دفاعیه مورد نظر خودشان را تهیه کرده اند. اینجا را ببینید.

نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس

یکی از روزنامه های صبح نوشت:فریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی از کازرون، محمد مهدی زاهدی، وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری از کرمان، حمیدرضا حاج بابایی از همدان، خسرو دانشجو، عضو سابق شورای شهر تهران از دامغان، محمد عباسی، وزیر سابق ورزش و جوانان از گرگان، محمدرضا فرزین، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها از کاشان و محمود بهمنی، رئیس سابق بانک مرکزی از ساوجبلاغ قصد کاندیداتوری و حضور در مجلس دهم را دارند از میان این تعداد وزیران و معاونان دولت سابق، برخی عضو گروه یکتا و برخی هم مستقلا در انتخابات شرکت خواهند کرد. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 1
    زنده با هاشمی وظریف