شگفتانه صبحگاهی راننده زنجانی؛ مار پشت فرمان خودرو

ایرنا نوشت:

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: یک حلقه مار سمی جا خوش کرده در دورن یک خودرو سواری در زنجان توسط نیروهای امدادی این سازمان زنده گیری شد.

علی محمدی  افزود: آتش نشانان این مار سمی و خطرناک را که موجب وحشت صاحب خودرو شده بود با استفاده از تجهیزات مخصوص از درون این خودرو بیرون آوردند.

وی با بیان اینکه صاحب خودرو در گاراژ و قبل از سوار شدن بر خودرو این مار را مشاهده و برای رهایی از دست این خزنده بسیار خطرناک با آتش نشانی تماس گرفته بود اظهار کرد: وجود مار در درون خودرو بسیار خطرناک و حادثه آفرین است چراکه اگر راننده ای در حین رانندگی مار را در درون خودرو مشاهده کند به دلیل ترس و وحشت ممکن است حادثه ای تلخ را رقم بزند.

محمدی افزود: همچنین هفته گذشته یک شهروند زنجانی از طریق تماس با سامانه 125 آتش نشانی این شهر را در جریان وجود یک حلقه مار در منزل مسکونی خود مطلع کرد که نیروهای امدادی با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله راهی محل شده و موفق به مهار و زنده گیری این مار خطرناک و سمی شدند.

مدیرعامل آتش نشانی زنجان از افراد خواست هنگام طبیعت گردی مواظب باشند تا خزندگان و حشرات موذی و خطرناک در داخل وسایل و ملزومات و درون خودروها جا خوش نکنند که در صورت بی احتیاطی و سهل انگاری به حتم آنها را هنگام برگشت به داخل منازل منتقل خواهند کرد و این نیز برای افراد خانواده خطرآفرین خواهد بود.

محمدی همچنین از افراد خواست در صورت مشاهده اینگونه جانوران خطرناک و موذی، پیش از هر اقدامی برای از بین بردن و یا گرفتار کردن آنها، با سامانه 125 تماس بگیرند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    17 6
    حالا سمی و خطرناک قبول ولی انصافا موذی آخه؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    24 1
    مار بد حیا کن زنجانو رها کن
  • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    9 0
    این حادثه مربوط به قبل از گرانی بنزین هست یا بعد.