واران:گوشی را روی زیدان قطع کردم چون نشناختمش!/در فرودگاه مادرید فهمیدم زندگی‌ام چقدر تغییر کرده است

رافائل واران، مدافع جوان رئال‌مادرید روی جلد شماره جدید «فرانس فوتبال» رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ستاره فرانسوی گفت‌وگویی جذاب با این مجله انجام داده و در آن به 3 سال پیش و زمانی که تازه کارش را در رئال شروع کرده بود، بازگشته. متن مصاحبه او را در ادامه می‌خوانید... 

آن روز در مي‌ سال 2011 را يادت هست كه تلفن را روي زيدان قطع كردي؟
آن موقع وسط امتحان‌هاي آخر ترم‌ بود و به خاطر مسائل مربوط به قراردادم تلفنم مدام زنگ مي‌خورد. مادرم به من گفت كه آن دوران بدون‌شك شلوغ‌ترين و در عين حال مهم‌ترين روزهاي زندگي‌ام است. وقتي 18 سالت بيشتر نيست، تجربه لازم براي برخورد با اين‌طور موقعيت‌ها را نداري. زيدان هم يكي از كساني بود كه زنگ زد و مي‌خواست در مورد علاقه رئال به من صحبت كند. در آن لحظه او را نشناختم، دير وقت بود و من هم خسته بودم، به همين خاطر نگذاشتم زياد حرف بزند. بدون اينكه حتي فكر بكنم از او خواستم بعداً با من تماس بگيرد. وقتي گوشي را قطع كردم، برادرم آنتوني به من گفت ديوانه‌ام. البته خوشبختانه كمي بعد توانستيم مفصل با هم حرف بزنيم.

هيچ‌ وقت در مورد اين ماجرا با زيدان حرف زده‌اي؟
نه. براي اينكه از اين كارم خجالت مي‌كشم.

در مورد اولين روز تمرينت در رئال چطور؟ با زيدان در رابطه با شوت‌هاي بلندي كه برايش مي‌فرستادي تا آن مهارهاي معروفش را از نزديك ببيني هم حرف نزدي؟
مي‌خواستم با چشم‌هاي خودم مهارهاي معروف زيدان را ببينم و موفق هم شدم اما خب نه، در اين باره هم هيچ‌ وقت با او حرف نزدم.

سه سال از آن موقع گذشته و حالا قهرمان اروپا هستي و به خوبي در رئال جا افتاده‌اي. از چه زماني فهميدي زندگي‌ات ديگر عوض شده؟
وقتي با رئال قرارداد امضا كردم متوجه اين تغيير نشدم اما وقتي به فرودگاه «باراخاس» مادريد پا گذاشتم و ديدم 60 تا خبرنگار آنجا منتظرم ايستاده‌اند، خيلي زود فهميدم زندگي‌ام دستخوش تغيير وحشتناكي شده. ديگر هيچ چيز مثل قبل نمي‌شد. انتظار چنين چيزي را نداشتم. وقتي 18 ساله هستي درك روشني از اين اوضاع نداري. من آمادگي‌‌اش را نداشتم. راستش را بخواهيد خيلي طول كشيد تا توانستم پيامدهاي انتخابي كه كرده بودم را درك كنم...

اولين باري كه براي رئال به زمين رفتي، سعي نمي‌كردي بين آن همه ستاره مثل يك هوادار به نظر نيايي؟
چشمانم را كاملاً باز كرده بودم تا چيز ياد بگيرم. به خودم گفته بودم كه نبايد از هم‌تيمي‌هايم بخواهم پيراهن‌شان را به من بدهند. علاوه بر اين بايد نشان مي‌دادم كه خودم را پائين‌تر از بقيه حس نمي‌كنم و مي‌توانم عضوي از اين تيم باشم.

با 21 سال سن، در رئال بازي مي‌كني، قهرماني ليگ قهرمانان را تجربه و در جام‌جهاني‌ هم بازي كرده‌اي. رؤياي ديوانه‌وار ديگري هم داري؟
نمي‌دانم اين‌ها ديوانگي بوده يا نه اما من جام‌جهاني‌ و يورو را خيلي دوست دارم. نه اينكه فقط در آنها بازي كنم، بلكه مي‌خواهم طعم قهرماني‌شان را بچشم چون وقتي در تيم‌ملي فرانسه يا رئال‌مادريد هستي، مهم بازي كردن نيست بلكه چيزي كه اهميت دارد اين است كه تا آخرش پيش بروي.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hasan A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    6 19
    من که نفهمیدم این خبر یعنی چی؟
  • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    38 0
    دلم برا بازی زیزو خیلی تنگ شده..انگار فوتبال محله ای بازی میکرد حتی تو فینال جام جهانی..
    • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
      1 0
      من هم برای بازی فوتبال 2015 دلم خیلی تنگ شده من ان را خریم اما کامپیوتر من ان را نصب نمی کند