۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

اگرچه استانداری‎‌های سراسر کشور نتایج مورد تاییدشان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم را ارائه داده‌اند، اما ستاد انتخابات کشور هنوز در مورد 4 کرسی، نتایج نهایی را اعلام نکرده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور که مهمان تلویزیون بود، اعلام کرد که هیات های اجرایی نظر نهایی را درباره همه حوزه‎‌های انتخابیه داده‌اند اما طبق روال قانونی، هیات‎‌های نظارت استان نیز این موارد را باید تایید کنند تا ستاد انتخابات کشور در قالب اطلاعیه‎هایی آنها را اعلام کند.

گفتنی است تا کنون نتایج 52 حوزه انتخابیه به تایید ستاد انتخابات کشور رسیده است اما در سه حوزه ممسنی، شیراز و میاندوآب، هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است. این سه حوزه در مجموع چهار نماینده دارند. بر اساس اخبار اولیه مسعود گودرزی از حوزه ممسنی، علی اکبری از حوزه شیراز و همایون هاشمی و جهانبخش محبی نیا از حوزه میاندوآب توانسته اند به مجلس دهم راه یابند.

روز گذشته در حوزه انتخابیه ممسنی اختلافاتی بروز کرده بود که از سوی مسئولان اجرایی انتخابات کنترل شد. اما زمان برگزاری انتخابات در این حوزه تمدید نشد.

تا کنون هیات های نظارت و یا شورای نگهبان درباره اینکه چرا نتیجه نهایی این سه حوزه انتخابیه اعلام نمی شود، اظهار نظری نکرده اند.

2727

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =