تسنیم نوشت: علی‌رغم اصرار مسئولان وزارت علوم بر پایان یافتن ماجرای بورسیه‌ها، اخبار موجود حاکی از باز بودن پرونده دانشجویان بورسیه بر روی میز وزارت علوم است.

 علی رغم اصرار مسئولان وزارت علوم بر پایان یافتن ماجرای بورسیه‌ها، اخبار موجود حاکی از باز بودن پرونده دانشجویان بورسیه بر روی میز وزارت علوم است.

پیگیری‌های خبرنگار ما از دانشجویان بورسیه که همچنان در زمینه ادامه تحصیل مشکل دارند، حاکی از باز بودن این پرونده در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

براساس این گزارش صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان اخیراً در پاسخ به مطالبات دانشجویان بورسیه‌ای که همچنان دچار مشکل هستند از ارائه نامه‌ای از سوی فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به رحیمی رئیس دیوان محاسبات در این زمینه خبر داده است.

به گفته این دانشجویان صدیقی اعلام کرده است حدود دو هفته قبل وزیر علوم در نامه‌ای به رحیمی دیوان محاسبات و دادستان این دیوان درباره وضعیت بورسیه‌ها کسب تکلیف کرده است تا در صورتی که دیوان نسبت به پرونده‌های این بورسیه‌ها ایرادی وارد نکند امکان تحصیل این دانشجویان فراهم شود.

 

232 42

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    3 1
    یعنی هیچی به هیچی دیگه دستشون تو جیب ما از مال مردم میخونن و میگردن برای خودشون. اسمشم گذاشتیم حکوکت شیعی. لازم نیست فقط برای مردم دنیا نماد خوبی برای جمهوری اسلامی و شیعی باشید. برای مردم داخل هم باید همین احساس رو بوجود بیارید. من که همچین احساسی ندارم