۰ نفر
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
در کنسرت این گروه راک چه گذشت؟

گروه کاربن دومین شب کنسرت « زبان از یاد رفته» را با یک هفته تاخیر در برج آزادی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کنسرت قرار بود در روزهای دوم و سوم مهرماه در برج آزادی به صحنه برود که دومین شب آن به دلیل فاجعه منا و کشته‌شدن جمع زیادی از حجاج کنسل شده و به هفته دوم مهرماه موکول شد. اجرای دوم گروه کاربن نیز مانند اجرای اول با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد. قرار بود جمعه دو اجرا به صحنه برود که مشکل فنی که برای میکسر سالن برج آزادی پیش آمد نخستین اجرای آن را با مشکلاتی روبه‌رو کرد که گروه ناگزیر یک اجرا بیشتر را برگزار نکرد.

فرشاد فزونی سرپرست و خواننده گروه کاربن در ابتدای این اجرا با توضیحاتی درباره مشکلات پیش آمده از همه کسانی که همراه آن‌ها ماندند و آن‌هایی که نتوانستند بمانند تشکر کرد. او از همه خواست تا لحظاتی کودک درونشان را رها کنند و با اشعار شل‌سلیوراستاین که برای کودکان یک تا 90 ساله سروده شده و آهنگ‌های آن‌ها همراه شوند. همراهی که هیجان زیادی را به کنسرت آورد. این کنسرت با قطعه «پیاده‌رو» که یکی از قطعات پرانرژی آلبوم زبان از یاد رفته است آغاز شد.  

اعضای گروه کاربن چهره‌های نام آشنای موسیقی بخصوص موسیقی راک هستند که از کنسرتی که فرشاد فزونی در سال 92 در تالار ایوان شمس با آلبوم من و دوست غولم برگزار شد در کنار هم قرار گرفتند. حاصل این همراهی آلبوم زبان از یاد رفته است که قرار است تا هفته آینده رونمایی و رسما منتشر شود.

قطعات آلبوم زبان از یاد رفته که آثار اجرا شده در این کنسرت هم بودند، براساس اشعار شل سیلوراستاین است. آهنگسازی آن را فرشاد فزونی انجام داده و تنظیم‌های آن نیز به همراه سایر اعضای گروه یعنی سیاوش امامی، فرشاد رضایی و آیدین رادکیا انجام شده است. اما موسیقی تنها بخش این کنسرت و اجراهای گروه کاربن نبود. هر قطعه با تصاویری همراه بود که با حال و هوای آن همراهی می‌کرد. این بخش را علی پناهی که به گفته فرشاد فزونی عضو پنجم گروه است هماهنگ می‌شد.

قطعه پیاده‌رو ، شریک، کی‌ می‌تونه، پیرمرد و پسربچه بخشی از قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شد . کاربنی‌ها بعد از اجرای قطعه زبان از یاد رفته دو قطعه از آلبوم بعدی که قرار است بعد از رونمایی آلبوم زبان از یاد رفته آماده شود اجرا کردند. گروه کاربن قرار است بعد از رونمایی آلبوم زبان از یاد رفته در زمستان نیز روی صحنه حاضر شوند.   

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =