۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

رییس جمهوری اسلامی ایران و رییس هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی طی حکمی سورنا ستاری را به عنوان نایب رییس هیئت امنای این صندوق منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سوی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور، با حکمی سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور به عنوان نایب رییس هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: در اجرای تبصره ماده 8 اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوبه 30/6/1390 هیئت وزیران و با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «نایب رییس هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می شوید.

رییس جمهوری در ادامه حکم خود آورده است: لازم است با استفاده از وظایف و اختیارات ماده 9 اساسنامه و با همکاری سایر اعضای محترم هیئت امناء و دستگاه های اجرایی ذیربط، نسبت به بهبود فرآیند تجاری سازی فناوری ها، ارتقای نظام مالی توسعه فناوری و نوآوری، پیشبرد اقتصاد دانش بنیان، رشد و توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت از شرکت های دانش بنیان اقدام شایسته به عمل آورید. توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می نمایم.

بنا بر این گزارش، ریاست هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی برعهده رییس جمهوری است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    8 5
    علی رغم همه احترام به پدرشون و انتخاب رییس جمهور والا ما که از ایشون بخاری ندیدیم حالا هی جکم بدید
  • حسین A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    8 0
    خدا رحمت کنه پدرش رو. فرماندهی لایق و با تدبیر و با جرات بود
  • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    6 0
    یاد و خاطره شهید والا مقام سرتیپ ستاری گرامی باد