خانه ملت نوشت:

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تأکید بر جلوگیری از ایجاد رعب و وحشت در جامعه گفت: از قوه قضائیه و نیروهای امنیتی و انتظامی تقاضا داریم ضمن شناسایی سریعتر عامل یا عاملان اسیدپاشی اصفهان آنها را به اشدّ مجازات برسانند.

محمد جواد کولیوند در نشست علنی امروز (یکشنبه 4 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی(ع) و همچنین رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی به شیعیان جهان گفت: چهارم آبان سالگرد اعتراض تاریخی و افشاگری حضرت امام خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون در سال 1343 را گرامی میداریم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا تعدادی از افراد معاند نظام و بی خردان خارجی و داخلی از یک جنایت اسیدپاشی فرد یا افرادی در اصفهان سوء استفاده می کند. این افراد ضمن روشن نمودن چهره واقعی خود در صددهستند تا چالش های جدید و هر چند ناچیز و غیرقابل اعتنایی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند.

کولیوند ضمن محکوم کردن اقدام مجرمانه و زشت اسیدپاشی توسط جانیان که به هر دلیل این اقدام را به وجود آورده اند گفت: از قوه قضائیه و نیروهای امنیتی و انتظامی تقاضا داریم ضمن شناسایی سریع تر عامل یا عاملان این اقدامات قبیح و کثیف آنها را به اشدّ مجازات برسانند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تأکید کرد: به مردم این اطمینان را می دهیم برخورد قاطعانه و محکم مسئولان نظام اسلامی بار دیگر توطئه های احمقانه معاندان نظام را نقش بر آب خواهد ساخت و بار دیگر روسیاهی برای آنها باقی خواهد ماند.

کولیوند با بیان اینکه ضرورت دارد از طریق اطلاع رسانی دقیق و سریع از ایجاد رعب و وحشت در جامعه جلوگیری شود ،گفت: باید از جلوه دادن فضای ناامن در کشور خصوصا از سوی رسانه های بیگانه جلوگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تأکید بر اینکه برخی از رسانه های داخلی خواسته یا ناخواسته در میدانی که غربی ها ایجاد کرده اند نباید ایفای نقش کنند گفت: رسانه ها باید با اطلاع رسانی دقیق به مردم به رسالت اصلی خود عمل کرده و در این راستا همواره یاری رسان کشور باشند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    72 0
    البته اسیدپاشان حقیقی
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    15 4
    امروز لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با سخنانش ثابت کرد هیچ فرقی بین گروه پایداری و تندرو مجلس و ایشون نیست متاسفانه سایت ایشون خبرنلاین اجازه درج کامنت زیر اظهار نظرشون رو نداده که این مهر تاییدی است بر نزدیکی جناح ایشون و پایداری ها . باشد که مردم در انتخابات مجلس جوابی مناسب برای این مجلس داشته باشند.
    • بی نام A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
      5 0
      احسنت
  • هادی A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    11 0
    شما اول بگیریدش
  • بچه اصفهان A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    43 0
    مردم خیلی نگران بودن که یک موقع اشد مجازات نشه ولی الان که شما گفتی خیالشون راحت شد مرد حسابی پرنده تو خیابانهای اصفهان پر نمیزنه و همه کاسبی ها خوابیده , اونوقت شما نشستی بالای گود و میگی لنگش کن با مجازات شدید ؟؟؟
  • علیزاده A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    10 1
    به نظر من بهترین راه برای جلوگیری از این اسیدپاشیها اینه که فروش اسید فقط در داروخانه ها و با ارائه کارت ملی و ثبت مشخصات خریدار انجام بگیرد
  • امرایی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    13 0
    آقای کولیوند با تشکر از شما وبا گلایه ازنمایندگان اصفهان که اصلا این جنایت برایشان مهم نبوده که حتی یکبار از حوزه انتخابیشان حمایت کلامی بکنند حیف از آن رایی که مردم به شما دادند.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    15 0
    بهتر است بجای اینکه اسمان و ریسمان کنید سریعا مرتکبین را دستگیر و مجازات کنید مردم نیاز به عمل دارند.با این همه دوربین و تجارب ذیقمت در کارهای پلیسی این همه تاخیر در شناسایی مجرمین پذیرفته نیست