«لری پیج»، کلید پادشاهی بر گوگل را به این مرد هندی داد

«ساندرپیچای» مدیر ارشد در گوگل با دراختیار گرفتن سمت‌های جدید از مؤسس گوگل«لری پیج» عملاً بر تخت پادشاهی گوگل تکیه زد.

 

ده سال بعد از ورود به گوگل و بر عهده گرفتن سمت‌هایی مانند مدیریت بر اندروید،کروم، گوگل اپس، لری پیج با ارسال نامه‌ای به همکاران گوگلی خود نوشت: ساندرپیجای علاوه بر سمت‌هایی که دارد از این به بعد مسئول جستجوی گوگل،تحقیقات در گوگل، نقشه گوگل، بخش تجاری و تبلیغات گوگل، زیرساخت‌های گوگل و گوگل پلاس نیز خواهد بود.

پیش‌ازاین بسیاری عقیده داشتند که لری پیج و ساندر مانند استیو جابز و تیم کوک هستند و حالا پیش‌بینی درست از آب درآمده و عملاً از امروز ساندر پیچای همه‌کاره گوگل است.

«پیچای سانداراجان» متولد 1972 در چینای (مدرس سابق) است که در دانشگاه خاراگ پور در غرب بنگال فارغ‌التحصیل شده و فوق را در استنفورد خواند و MBA را در پنسیلوانیا گرفت.

سال 2004 وارد گوگل شده و گوگل اپس را توسعه داده و مسئولیت کروم و سیستم‌عامل کروم را بر عهده گرفت و سال گذشته با ترک بخش اندروید توسط رابین، سکان این بخش را نیز در دست گرفت و موبایل او اس را توسعه داد.

قرار بود به‌جای استیو بالمر در مایکروسافت مدیر اجرایی شود که گوگل با پرداخت چند میلیون دلار بیشتر وی را نگه داشت.

منبع: د رجیستر

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شگفت زده A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    60 4
    خدا چرا یک عالمه مخ را توکله یک نفر می گذاره؟ شکرت ای خدا....
    • یونس A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
      20 20
      زکوشش به هر جا که خواهی رسی.البته به شرط اینکه مسیر درست باشه
    • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
      66 12
      آقا یونس عزیز استعداد هم شرطه.من در یک خانواده با 5 فرزند بودم .متاسفانه تنها کسی که در این خانواده بهره هوشی پایین داشت من خاک بر سر بودم.خدا شاهده چقدر درس می خوندم و تلاش می کردم ولی خواهربرادرهای من با تلاش کمتر به همه جا رسیدند.چقدر گریه کردم تا خرخونی هایم نتیجه بده ولی نداد.تمام خواهر برادرهای من الان آمریکا و انگلیس دکترا گرفتند و من با فوق دیپلم مکانیک از دانشگاه آزاد همه آنها شریف و امیرکبیر و دانشگاه تهران خواندند دارم توی ماهشهر کارگری در پتروشیمی می کنم.خدا شاهده پدر و مادر من عاشق اون 4 تا هستند فقط به خاطر استعداد خدادادیشون و من لکه ننگی در اون خانواده.پدر و مادرم هر دو پزشکند ولی من با آنها قطع رابطه کردم چون فقط مرا به دلیل استعداد پایینم تحقیر می کردند
    • خسرو A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
      20 1
      ای کاش شما بازهم به این صفحه سر بزنید. استعداد هدیه ایست که همه دارند، ولی متفاوت هست. یکی درسش خوبه ، یکی هنرش ، یکی درک اقتصادیش، یکی هنر رزم بلده ، یکی آشپزی، و هزاران زمینه دیگه، به همین خاطر در کشور های توسعه یافته در کنار برنامه منسجم قرار دادن افراد در مسیر استعدادهاشون، برنامه های استعداد یابی به طور جدی دنبال میشه و خیلی از افراد موفق ، در زمینه های گوناگون واقعا یکروز کشف شده اند به عنوان مثال دنزیل واشنگتون که قبل از بازیگری راهنمای بچه مدرسه ایی های پیش‌آهنگ در تابستون بود. عدم تحصیل در شریف هیچ ارتباطی به استعداد نداره، من هم در بهترین دانشگاه های ایران و هم اروپا درس خوندم و الان هم موفقم، ولی نزدیکترین دوست دوران دبیرستانم، که نتونست دانشگاه قبول شه، هم خیلی موفقه.
    • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
      28 1
      جناب بینام ناراحت نباش ادیسون هم مدرک دانشگاهی نداشت اصلا استعداد ربطی به مدرک نداره مدرک دانشگاهی چیز زیادی درباره نبوغ ادم نشون نمیده
    • امید A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
      13 10
      آقای بی نام که جواب آقا یونسو دادی باید بگم که یه بنده خدایی چهار تا پسر داشت همه شون دکترای انواع رشته های برترو گرفتند و آخری خنگ از کار در اومده بود و دزدی میکرد و دلاللی میکرد به پدرشون گفتند چرا این اخریه رو از خونه بیرون نمیکنی و بیشتر دوستش داری؟ گفت چون همین اخری داره خرجشونو میده بقیه بیکارند حالا کسی بخواد آدم بزرگی بشه که نباید حتما درس خونده باشه
  • محمد A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    44 2
    موفقیت یعنی این ....... یعنی از هیچ به همه چیز رسیدن
  • بی نام EU ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    26 41
    میخوام یه کافی نت راه بندازم. رزومه شو بفرسته شاید استخدامش کردم.
    • عباسعلی مستعان IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
      15 0
      چقدر تو بیمزه و یخ هستی.
  • فاطمه تبریزی A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    19 1
    اگه تو ایران بود الان حسابدار یه بانک دولتی خوب بود و تو آسایش زندگی میکرد و کلی هم پول هر روز میشمرد
  • هاشم IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    17 7
    درود بر هندوستان
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    13 0
    درود بردانایی وتوانایی
  • عباسعلی مستعان IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    2 32
    گوگل شرور است. مانند هندی هایش. مرگ بر هندوستان
  • حسین داعی A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    1 6
    به نظر بنده حقیر باید درس خوند و مدرک گرفت حالا هر شخصی به اندازه شرایط و توانش ، اما آیا علم یاد گرفتن مگر می خوابد این همه کتاب خوب درباره موفقیت در زندگی و کسب و کار و ... چه کسی می رود و یاد می گیرد و دنبال می کند ... با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان بخصوص ایرانیان تا در سکوهای موفقیت دیده شوند . خرید و فروش سهام پدیده شاندیز 884 0400 0915 حسین داعی
  • بی نام US ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    1 4
    این چه قیافه ای داره.. بابا باید یک ایرانی باهوش و با استعداد و خوشتیپتر به جای او میزاشتند حداقل قیافش باعث میشد درامد گوگل بالاتر بره هوش ایرانی هم که بالاتر از هندیهاست .
  • m IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 1
    مهم نیست که خیلی باهوش باشی یا هوشت در حد متوسط مهم اینه که از هوش استفاده کنی و سخت کار کنی