عاشورزاده همچنان ستاره ورزش ایران است/ طلای شیرین منچستر بر گردن فرزان

فرزان عاشورزاده دلاور مازندرانی تکواندوی ایران مدال طلای دیگری را برای کشورمان به ارمغان آورد و از حالا 40 امتیاز از امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را کسب کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرزان عاشورزاده در وزن کمتر از 58 کیلوگرم توانست قهرمان مسابقات جایزه بزرگ منچستر شود. رقابتی که یکی از مهمترین دروازه های کسب سهمیه المپیک در رشته تکواندو است. او در دیدار فینال به مصاف حریفی از چین رفت و در رقابتی نزدیک توانست قهرمان این رخداد مهم شود. این دو  در پایان 3 راند مبارزه جذاب و دیدنی، با نتیجه 3 -3 به کار خود پایان دادند و در ادامه فرزان عاشورزاده موفق شد در راند طلایی به پیروزی برسد و نشان زرین طلا را به چنگ آورد.

این قهرمان 17 ساله کشورمان کمتر از 20 روز قبل در بازی های آسیایی اینچئون بیستمین مدال طلای کاروان ایران را کسب کرد .مدالی که برای تصاحبش همه عنوان داران آسیا را شکست داده بود و این بار در لندن او همه قهرمانان دنیا را برد تا سزاوارانه صاحب مدال طلا شود. او  برای کسب این مدال ارزشمند در انگلستان ، "سرجیو کولب" از آلمان (دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا)، "تاییمون چا" از کره جنوبی، (قهرمان جهان در سال 2013 و نفر سوم المپیک)، "کارلوس ناوارو" از مکزیک (قهرمان نوجوانان جهان) و "روی براگانسا" از پرتغال (نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا) را به ترتیب با نتایج 12 بر صفر، 20 بر 8، 11 بر 5 و 9 بر 6 از پیش رو برداشته بود.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    152 4
    کارش درسته
  • سپهر A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    107 6
    زنده باد قهرمان جوان ایرانی .تورو بخدا بجای این فوتبال بی کیفیت پرحاشیه به این ورزشهای پر مدال توجه کنید
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    16 1
    ستاره اي ديگر از چشمه ناب ورزش مازندران
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    12 1
    مي جانه همشهري قهرمان بيه
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    13 1
    مرسی شیر بچه های غرب مازندران
  • سایه A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    1 2
    فوق العاده است.....ولی دوست عزیز، باید بودجه رو درست تقسیم کنند و هم به فوتبال حرفه ای نگاه بشه و پول رو درست تو فوتبال هزینه کنند تا نتیجه بخش باشه و هم درست و اصولی تو سایر ورزش ها مخصوصا ورزش های مدال آور هزینه بشه ......ما هیچوقت نمی تونیم فوتبال را نادیده بگیریم