۰ نفر
۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

العالم نوشت:

  داعش قبل از آغاز حملات آمريكا مواضع خود را تخليه كرده بود خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، داعش قبل از آغاز حملات هوایی آمریکا مواضع خود را در استان رقه تخلیه کرده بود و حملات آمریکایی نمایشی بود. "حسام زیدان" روز سه شنبه تأکرد کرد، طبق اعلام منبعی در وزارت خارجه سوریه، دولت آمریکا به نماینده سوریه در سازمان ملل ابلاغ کرده بود که ارتش این کشور مواضع داعش را در چند منطقه استان رقه هدف حمله هوایی قرار خواهد داد.

وی گفت: پس از این، جنگنده های آمریکا مواضع و اماکن استقرار اعضای داعش را در شهر رقه - مرکز استان رقه - بمباران کردند اما منابع خبری معتقدند که داعش قبل از آغاز حملات هوایی، مواضع اصلی خود را در شهر رقه تخلیه و اعضای ارشد خود را از این شهر خارج کردند. خبرنگار العالم ادامه داد: هنوز به طور یقین معلوم نیست که آیا حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش در رقه واقعی بوده است یا نه.

وی افزود: ارتش سوریه در حال ادامه عملیات علیه گروه های مسلح و تروریستی در مناطق مختلف به خصوص در استان ریف دمشق است. خبرنگار العالم گزارش داد: پیشروی ارتش سوریه در شهر عدرا همچنان ادامه دارد، و ارتش توانست مناطق "تل صوان" و "تل کردی" را بازپس بگیرد و مسیرهای ارتباطی تروریست ها را مسدود کند. -

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    39 26
    مشکوکه. نکنه اون داعش نقشه سوریه برای انحراف طرح سرنگونی اسد باشد و اصلا آن ها هیچ قصد طولانی مدتی برای تشکیل حکومت و تصرف کشورها ندارند؟ عدم تمرکز داعش بر سوریه این شک را دو چندان می کند. ممکن است پس از شکل گیری داعش و مدتی جنگ بیهوده ورق برگشته باشد و سوریه توانسته باشد سران داعش را بخرد...؟
    • امین DE ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
      20 63
      خیلی جالبه که یه درصد واست مشکوک نیست که چه جوری داعش از قیل از عملیات امریکا باخبر بوده ؟ خیلی جالبه ...
  • بی نام A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    62 14
    اخر خبر سازي بود خودمونيم .
  • میثم US ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    75 1
    ا ا ا ا. چرا پس تخلیه کردند؟ مگه نمیخوان برن بهشت؟
  • علی A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    خب معلومه که خالی میکنن. پس فکر کردین که واقعا امریکا میاد داعش رو نابود کنه؟ نه عزیزم هدف امریکا نابود کردن خود کشور سوریه است. بخاطر همین هم ایران جز اتلاف ضد داعش شرکت نمیکنه. چون آگاه تر ازاین حرفاست