بدشانسی، بازی با آمریکا را از پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گرفت.

مهری رنجبر؛ خبرنگار اعزامی به لهستان / دوباره بدبیاری یقه اش را گرفت. یقشه اش را گرفت تا برای دومین بار بازی با آمریکا را از دست بدهد. بهنام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال به خاطر التهاب تاندون پایش دو بازی در مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد. بازی با آمریکا و فرانسه. البته خودش امیدوار است تا زودتر مصدومیتش بهتر شود و به تیم برگردد. هرچند او خیلی منتظر بهبودی کامل هم نیست و با کم شدن درد پایش خودش را به بازی ها می رساند.

*دوباره بدشانسی آوردی؟

با بدشانسی مصدوم شدم. پوئن آخر بازی با ایتالیا غلط زدم تا جاخالی بگیرم. مچ پایم از بغل کش آمد. خیلی مصدومیت سختی نیست. مثل دفعه قبل. ولی درد می کند. نتوانستم تمرین کنم. امیدوارم در این سه چهار روزه دردم برطرف شود و در بازی با بلژیک به تیم اضافه شوم تا با کمک به تیم به هدفمان نزدیک شویم.

*نتیجه ام آر آی چه شد؟

دور تاندون پایم التهاب دارد. اصطلاح پزشکی اش را نمی دانم اما به خاطر کشش ملتهب شده. همان پارگی که پایم داشت. ظاهرا همان قسمتی که ترمیم شده، دوباره ملتهب شده و مایعی جمع شده که باعث درد می شود. دردش  خیلی مشخص نیست چراکه من راه  می روم. چهار پنج قدم که می روم، سر قدم پنجم پایم تیر می کشد و اجازه نمی دهد راحت تمرین و بازی کنم. ان شاءالله در این سه چهار روزه درمان می کنم تا از بازی های بعدی کمک حال تیم باشم.

*فقط فیزیوتراپی می کنی؟

صبح ها فیزیوتراپی دارم. بعد از ظهرها هم باید در استخر آب درمانی کنم. هر روز یک جلسه هم بدنسازی انجام می دهم. اما به خاطر اینکه فعلا نمی توانم بپرم، تمرین توپی ندارم. فعلا فقط مجازم وزنه بزنم.

*تا بازی با بلژیک درست می شود؟

به امید خدا. از دو روز قبل بهترم. برای کم کردن التهاب هم داروی ضد التهاب می خورم. امیدوارم که برطرف شود. نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد ولی خودم خیلی ناراحتم. چراکه بعد از مصدومیت بدی که داشتم، تازه داشتم به روزهای اوجم برمی گشتم. بعد از اردوی آمریکا در دو بازی تدارکاتی با استرالیا خیلی سر حال شده بودم. خیلی هم خوب بازی کردم. در بازی با ایتالیا هم به تیم ملی کمک کردم ولی دوباره این اتفاق افتاد. حالا هم خیلی ناراحتم. البته بیشتر ناراحت تیم هستم. فکر می کردم در این مسابقات بیشتر به تیم کمک کنم. امیدوارم زودتر خوب شوم و بهتر از قبل در خدمت تیم باشم.

*دومین بازی با آمریکا است که نبودی؟

دقیقا. بعد از لیگ جهانی دومین باری است که بازی با آمریکا را از دست دادم. خیلی بد شد. در بازی با ایتالیا انتقام سومی لیگ جهانی را گرفتیم اما نمی دانم چرا برای بازی با آمریکا این طوری شد. حالا مهم این است که زودتر مشکلم برطرف شود. چراکه تیم به طور حتم به دور دوم صعود می کند و من با رفع مصدومیتم باید به تیم ملی کمک کنم.

*اگر نشد؟

امیدوارم با دعای مردم و کمک دکتر پایم خوب شود اما من درد پایم کم شود می توانم بازی کنم. حالا هم درد زیاد اجازه بازی به من نمی دهد. وگرنه به درد خیلی حساس نیستم. فقط باید کمی دردم کم شود تا بتوانم بازی کنم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    181 5
    زنده باشی جوون ... و خسته نباشی که برای افتخار آفرینی برای کشورت درد رو تحمل میکنی ...
    • احمد IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      7 51
      بس کن این همه شعار
    • hldv A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      7 33
      سلام پیر مرد
    • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      7 29
      حقیقت من اینستاگرامشون رو که دیدم دیگه طرفدارشون نیستم
  • بی نام A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    7 89
    جوگیر شدن همین چیزا رو هم داره داداش
  • کارمند A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    22 9
    حاجی، بهنام محمودی که خیلی ساله بازی نمی کنه....
    • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      17 3
      بهنام نیست ، شهرام محمودی هست که البته داداش بهنامه
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    18 1
    ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان و همه بازیکنان خوب والیبال، بایستی حتما مد نظر داشته باشید که مهمتر از هر چیز سلامتی است پس باید سیاست و روش اصلی همه تیم ها ما بهبودی کامل بازیکن باشد که خدای ناکرده وقتی کمی پا به سن گذاشت هزار جای بدنش معیوب نباشد.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    19 5
    تو بازی با امریکا بعضی جاها خیلی نیازت احساس شد.حیف شد
  • رضااااااا IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    4 19
    دوران طلایی والیبال ماست خداکنه جوان گرایی کنن این نسل چندسال دیگه سنشون بالا بره ما جایگزینی داریم براشون بنظرم این با این مصدومیتش نباید میبردنش بجاش یه بازیکن جوان و جویای نام میبردن این نظر من بود
  • شهاب A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    21 3
    شهرام نباشه مراحل بالا کارمون خیلی سخته... :