ایسنا نوشت:

مسجدجامعی با بیان اینکه پایه‌های تعامل دولت با شورا گذاشته شده است، گفت: من بسیار امیدوارم که این تعامل ادامه پیدا کند.

احمد مسجد جامعی با تبریک به اعضای جدید هیات رئیسه درباره برنامه‌ آتیش در شورای شهر تهران، افزود: تهران‌گردی علاقه‌ شخصی خود من است و ربطی به کارهای اداری ندارد و آن را ادامه می‌دهم.

وی با اشاره به حضورش در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری افزود: من فکر می‌کنم که فضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بار سیاسی پیدا کرده بود، در نتیجه ترجیح دادم در کمیسیونی باشم که آرامش بیشتری دارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا در این کمیسیون ریاست کمیته خاصی را برعهده خواهید گرفت، با خنده گفت: من به عنوان کارشناس حضور خواهم داشت.

مسجدجامعی در دور سوم شورا عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی بود، اما در دور چهارم به عضویت کمیسیون تازه‌ تأسیس سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری درآمد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مینو A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    6 0
    مگه همه مثل شما تعامل کردن با دولت رو بلدند
  • مهربان A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    15 0
    موفق باشی دکتر
  • بی نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    13 1
    آقای مسجد جامعی از شما انتظار بیشتری بود متاسفانه نتوانستید در این یکسال قاطع عمل کنید و قالیباف را از عرشی که برای خودش ساخته البته با کمک دوستان ذی نفوذش به روی خاکی که قاطبه اهالی مملکتت روی آن زندگی می کنند بیاورید راستی در یکسال چه کارها که نمی شد کرد شهردار مگر پادشاه است که کسی از او تفحص نمی کند ؟؟؟ و انقدر پر قدرت است به واسطه حامیانش که یک عده شورای شهر نتوانستئد حریفش شوند چرا در این مملکت وقتی یک نفر در یک مسندی می نشیند احساس تملک می کند و گویی به مقامش چسیبیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟