منصور ابراهیم‌زاده می‌گوید باید به بازیکنان پیکان زمان داده شود تا هماهنگ شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصور ابراهیم‌زاده سرمربی پیكان تهران در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: «ابتدا از خبرنگارانی كه به اینجا آمده‌اند تشكر می‌كنم كه در یك روز تعطیل با جان و دل كار می‌كنند. كلا اهالی فوتبال دیوانه هستند و تعطیلی ندارند. در مورد مسابقه فردا هم باید بگویم بازی مهمی مقابل نفت داریم. با انجام یك بازی خوب مقابل این تیم، سه امتیاز را می‌گیریم.»
او در پاسخ به این سوال كه چه زمانی بحران تیمش حل می‌شود گفت: «با توجه به بازیكنانی كه داریم، در آینده بحران تیم حل می‌شود. باید بیشتر كار كنیم. البته ما در مسابقات امسال از داوری‌ها لطمه خورده‌ایم. داور بازی با استقلال اشتباهات زیادی داشت و حتی می‌توانست در دقیقه 43 برای استقلال پنالتی بگیرد یا خطا روی دقیقی را برای ما پنالتی بگیرد. بازیكنان ما تازه به تیم اضافه شده‌اند و شرایط نسبت به پارسال فرق كرده. باید به بازیكنان زمان بدهیم تا هماهنگ شوند.»
ابراهیم‌زاده در مورد اینكه آیا از باشگاه اولتیماتوم گرفته؟ گفت: «اگر خبری باشد شما خبرنگاران زودتر از همه متوجه می‌شوید. من خبرهایی كه شما منعكس می‌كنید را زیر نظر دارم. منتها مشكل تیم ما این بود كه هنوز لیگ شروع نشده، به ما لقب استیل آذین دادند كه این باعث شد استرس بازیكنان بالا برود. پیشنهاد می‌دهم برای مسابقات ما، تیترهایی مثل پیكان در حال گاز دادن را به كار ببرید.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =