بازیکن تراکتورسازی می گوید تمام تلاشش را می کند تا بتواند آقای گل لیگ برتر شود.

امیر حسین جعفری:لوسیانو ادینهو به یکی از محبوب ترین بازیکن های تراکتورسازی تبدیل شده است . این بازیکن توانست با دو گلی که در بازی با صبا به ثمر رساند تراکتور را به سومین پیروزی خانگی خود برساند. ادینهو کم کم دارد جای کریم انصاری فرد را دراین تیم  پر می کند. مهاجم برزیلی تراکتور در حال حاضر با چهارگل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است و با این تیم تبریزی فقط به قهرمانی می اندیشد. ادر لوسیانو که در لحظات آخر به تراکتور پیوست گفت و گویی کوتاهی را با خبرآنلاین انجام داده است:

 از بازی با صبا شروع می کنیم. تراکتور در این بازی پیروز و دو گل این بازی را تو به ثمر رساندی. نظرت درباره دو گلی که زدی چیست؟

بازی خیلی خوبی درنیمه اول از سوی تراکتور شاهد نبودیم. اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم. تیم خوب بازی کرد و قدرتمند ظاهر شد.  من هم در این بازی دو گل زدم و  چهار گله شدم .خوشحالم که با این دو گل به تیم خودم کمک کردم.این وظیفه من است که به تراکتور کمک کنم.

جمعه در تبریز به مصاف نفت مسجد سلیمان می روید.نظرت درباره این بازی چیست؟

هربازی شرایط متفاوتی دارد. در لیگ برتر ایران هیچ مسابقه ای آسانی نیست. بازی جمعه هم همین شرایط را دارد.  ما در این بازی تمام سعی خودمان را می کنیم تا به پیروزی برسیم.بعد از آن به گلزنی فکر می کنم.اگر این اتفاق بیفتد شرایط  برای من هم بهتر می شود. امیدوارم تیم نیز با شرایط و سیستم خوب بر بازی مسلط شود و سه امتیاز بازی را کسب کند.

تراکتور  پس از این بازی باید مقابل پرسپولیس بازی کند.بدون شک این بازی یک نوع  آماده سازی برای بازی بازی هفته بعد خواهد بود.

دوست عزیز خواهش می کنم کمی صبر کنید و این سوال را به تاخیر بیاندازید. دوست ندارم در مورد بازی با پرسپولیس صحبت کنم  و علاقه ای به فکر کردن در این مورد ندارم.بعد از این بازی درباره بازی با پرسپولیس حرف می زنم. فعلا تمام فکر و ذکر ما به بازی مقابل نفت مسجد سلیمان است.

تو حالا  با چهارگل زده در رده اول جدول گلزنان قرارداری. همانطور که قبلا گفتی به این هدف نزدیک تر می شوی.

هرروز به آقای گلی فکر می کنم. در هر بازی هدفم گل زنی است. در هر بازی می خواهم یک یا  دو گل به ثمر برسانم. امیدوارم با این روند آقای گل شوم. ابتدا دوست دارم تیمم پیروز شود و سپس به این مسائل فکر خواهم کرد. هرچقدر تیممان بهتر بازی کند من هم می توانم بیشتر موثر باشم و گل های بیشتری به ثمر برسانم.

با این عملکرد در میان هواداران محبوب شده ای؟دوست داری با چه لقبی تو را صدا کنند؟

تراکتور 22 بازیکن دارد و این پیروزی ها حاصل فعالیت یک تیم است نه  ادینهو . برای من چنین چیزهایی مهم نیست. ادینهو هم به عنوان یک بازیکن در این تیم بازی می کند و بیشتر از این نیست.

چه پیغامی برای هواداران داری؟

من و تیم به هواداران احتیاج داریم. پیغامم به هواداران این است،به ورزشگاه بیایید،آن هم بیشتر از این تعدادی که در بازی های قبل بودید. خواهش می کنم جمعه استادیوم را پرکنید.

تا پایان هفته پنجم کدام یک از تیم های قدرتمند دیده ای ؟

تمامی تیم ها قدرتمند هستند و نمی توان در این مورد بیشتر اظهار نظر کرد. استقلال ،سپاهان ،پرسپولیس ، فولاد و پیکان . تمامی تیم ها .

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =