سئانس‌های فوق العاده فیلم‌های سینمایی و سالن‌های پرتماشاگر در تعطیلات عید فطر نشان از رونق گیشه سینماها در نیمه فصل تابستان دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بهروز افخمی، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» حامد محمدی، «امروز» رضا میرکریمی، «کلاشینکف» سعید سهیلی، «رد کارپت» رضا عطاران و«حراج» حسین شهابی رونق گیشه تابستانی سینماها را سبب شده‌اند.

«رد کارپت» در تهران و شهرستا‌هان ها به فروش قابل توجهی دست یافته است. به گفته پخش‌کننده این فیلم سینمایی به ایسنا فروش آن بعد از 34 روز نمایش در تهران و شهرستان نزدیک به دو میلیارد تومان شده است. این فیلم در تهران یک میلیارد و 350 میلیون تومان فروخته است. دومین فیلم سینمایی عطاران روایتی از یک عاشق سینماست که راهی جشواره کن می‌شود. خود عطاران نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند.

«آذر شهدخت، پرویز و دیگران» براساس داستانی با همین نام نوشته مرجان شیرمحمدی ساخته شده است؛ داستان زنی که شکست‌خورده از ازدواجش، به ایران و کنار خانواده‌اش بازمی‌گردد. قصه غم‌انگیز این زن در کنار ماجرای پدر و مادر او که هر دو ستاره سینما هستند فضای کمیکی را در داستان خلق می‌کند. شیرمحمدی در کنار مهدی فخیم‌زاده و گوهر خیراندیش نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: شهین تسلیمی، نعیمه نظام‌دوست، ناهید مسلمی، رامبد جوان و با حضور کوتاه مانی حقیقی.

این فیلم بعد از 9 روز نمایش 225 میلیون تومان فروش داشته است.

اکران «امروز» تازه‌ترین ساخته سینمایی رضا میرکریمی داستان یک راننده تاکسی است که با مشکلات یک مسافرش همراه می‌شود. سهیلا گلستانی نقش این مسافر را بازی می‌کند و شبنم مقدمی دیگر بازیگر این فیلم است. فیلم میرکریمی در 9 روز نمایش 180 میلیون تومان فروخته است.

براساس گفته پخش‌کننده این فیلم سینمایی به ایسنا، نمایش فیلم «امروز» در تهران به سانس فوق‌العاده کشیده شده و سینما فرهنگ برای اولین‌بار، سانس ۱۲تا ۲نیمه شب را به دلیل استقبال گسترده مخاطبان به این فیلم اختصاص داد. در سینما آزادی هم سانس ساعت ۲تا ۴ صبح برای فیلم در نظر گرفته شد و فیلم در سینما استقلال هم در سانس ویژه 12:30 تا ۲:30 نیمه شب روی پرده رفت.

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» نخستین فیلم سینمایی محمدی داستان خانواده‌ای است که با تولد سه نوزادشان زندگی‌شان با تغییراتی مواجه می‌شود. نازنین بیاتی، جواد عزتی، الهام کردا و رضا ناجی بازیگران این فیلم هستند. منوچهر محمدی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است و فروش آن در 9 روز 120 میلیون تومان بوده است.

«کلاشینکف» با بازی رضا عطاران موضوعی اجتماعی را با لحنی طنزآلود مطرح می‌کند. خلاصه داستانی که از فیلم منتشر شده به این شرح است: «یک شهر شلوغ... یک مرد تنها...هزار کوچه بن بست... اسلحه کلاش، یک خشاب خالی و هزار بغض فروخفته. اسد: آدم بدبخت، آدم ناشکرِ. عادل: کدوم ناشکری، ما از اونائیم که به دنیا اومدیم ولی دنیا به ما نیومد... »

ساعد سهیلی ، فرهاد اصلانی، شقایق فرهانی، شهرام حقیقت دوست، اندیشه فولادوند و جواد عزتی دیگر بازیگران این فیلم هستند که بعد از 9 روز اکران 315 میلیون تومان فروخته است.

نام فیلم

کارگردان

روزهای نمایش

فروش کل

ردکارپت

رضا عطاران

34

یک میلیارد و 350 میلیون تومان

فرشته‌ها با هم می‌آیند

حامد محمدی

9

120 میلیون تومان

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران

بهروز افخمی

9

225 میلیون تومان

امروز

رضا میرکریمی

9

180 میلیون تومان

کلاشینکف

سعید سهیلی

9

315 میلیون تومان

57244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =