جستجوها برای یافتن اثری از حدود ۳۰۰ سرنشین کشتی مسافربری که در سواحل غربی کره جنوبی غرق شده وارد روز دوم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مقام‌ها می‌گویند تاکنون ۱۷۹ نفر از مسافران را نجات داده‌اند. گروه‌های امداد همچنین ۷ جسد را تاکنون از آب گرفته‌اند.

بی بی سی نوشت،یان کشتی که ظرفیت ٩٠٠ مسافر دارد هنگام غرق شدن ٤۷۵ نفررا، که عمدتا دانش آموز دبیرستانی بودند، در آبهای آرام به جزیره‌ای در جنوب کره جنوبی منتقل می‌کرد.

این کشتی، موسوم به سیوول، خیلی سریع - ظرف دو ساعت - غرق شد و عملیات جستجو برای یافتن سرنشینان مفقود الاثر ادامه دارد.

مقامات کره‌ای گفته‌اند که تا پایان عملیات جستجو نمی‌ توان در مورد آمار نهایی تلفات این حادثه اظهار نظر قطعی کرد اما با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از این واقعه، یکی از مدیران عملیات نجات گفته است احتمال زنده یافتن باقی مسافران کم شده است.

هجده هلی کوپتر و سی و چهار فروند کشتی و قایق نیروی دریایی و گارد ساحلی در این عملیات شرکت دارند و تعدادی کشتی تجاری نیز برای کمک عازم محل شده‌اند. تصاویر تلویزیونی محل غرق کشتی را با چندین فروند کشتی و تعدادی قایق نجات نشان می‌دهد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    18 16
    اون 300 نفر مفقود قطعاً فوت كرده اند. خبر قبلي ناقص بود.قابل توجه كساني كه در بخش نظرات خبر قبل كشور خودشون رو مسخره مي كردند و مي گفتند كه اینجا اگر یه ماشین چپ کنه حتی اگه یه نفر توش باشه 6تاکشته میدیم
    • مهرداد IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
      8 9
      آفرین منم میخواستم همینو بگم
    • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
      12 2
      خبر ناقص نبوده با توجه به ساعت خبر تلفات در اون زمان همین قدر بود ... در این اتفاق قطعا کاری که مورد تحسین اقدام سریع و همه جانبه ی کره ای هاست ... که متاسفانه تو کشور ما در خیلی موارد این طور نیست و با تکذیب چیزی عوض نمیشه ...
  • علی اصغر A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    33 0
    فاجعه پشت فاجعه .اون از هواپیمای مالزیایی اینهم کشتی کره ای .شخصا به جز تاسف و ارزوی شنیدن خبر خوشی مبنی بر زنده ماندن مسافران و خوشحالی خانواده هایشان کار دیگر و حرف دیگری ندارم .
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    2 0
    مشرق نیوز نوشته بود در کل 2 نفر تلفات داشت و دهان من باز مانده بود.