ایسنا نوشت:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قرائنی داریم که آقای دانایی‌فر در قید حیات است.

سیدحسین نقوی‌حسینی در مورد آخرین وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده توسط گروه جیش‌العدل، گفت: ما قرائنی داریم که آقای دانایی‌فر در قید حیات است.

او گفت: اکنون این قرائن به سند و شواهد نزدیک شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود دانایی‌فر به پاکستان پناهنده شده است، گفت:‌ ما قرائنی داریم که ایشان با جیش‌العدل همکاری داشته که ممکن است این موضوع رد و یا تایید شود.

امروز سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در اظهاراتی گفته بود: خبر جدیدی از وضعیت پنجمین مرزبان ایرانی ربوده شده نداریم.

پنج مرزبان ایرانی در 17 بهمن سال گذشته توسط گروهی مرسوم به جیش‌العدل ربوده و به خاک پاکستان منتقل شد که در ایام تعطیلات نوروز اخباری مرتبط با کشته شدن دانایی‌فر منتشر شد. بعد از آن با رایزنی‌های انجام شده چهار مرزبان آزاد شده و به خاک کشور بازگشتند اما در مورد دانایی‌فر گروه جیش‌العدل اعلام کرد که امکان انتقال جنازه وجود ندارد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سوگند A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    7 0
    باید خدمت این نماینده محترم عرض کنم اگر شمارو هم گروگان میگرفتن و چندین ماه اسیر میکردن و شما دور از خانواده بودید خانوادتون چه حالی داشت؟ خانواده دانایی هر روز با خبرسازی های امثال شما دست به گریبانه همه ی غمهاشون یک طرف. خبرسازی ها هم یک طرف. اگر مثل رییس جمهور محترم دست نوازش برسر فرزند این مرزبان نمی کشید لطفا بر دل غمدیده اونها هم نمک نپاشید.