مهر نوشت:

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ کشورمان 17 اردیبهشت ماه سال جاری میزبان علاقه مندان خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی خواهد بود.
این خواننده که روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه سال جاری در تالار خلیج فارس جزیره کیش همراه با تعدادی دیگر از خوانندگان پاپ کنسرت هایی را برگزار کرد، 17 اردیبهشت ماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به رهبری ارکستر رضا تاجبخش و تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده کنسرتی را برگزار می‌کند.

در این کنسرت که به نوعی اولین کنسرت موسیقایی جهانبخش طی سال جاری در تهران خواهد بود وی مانند همیشه قطعاتی از آلبوم های «من و بارون» و «اکسیژن» را برای طرفداران خود اجرا می کند.

به احتمال زیاد رضا تاجبخش پیانو، بابک ریاحی‌پور گیتار باس، یاشار خسروی ساکسیفون، بهنام حکیم گیتار اسپانیش و بوزوکی، ایلیار خسروی درامز، مهران فرشباف پرکاشن، مسعود همایونی گیتار باس و انوشیروان تقوی کیبورد گروه نوازندگان این کنسرت موسیقی پاپ را تشکیل خواهند داد.

«تو چشمای منی»، «ای دل»، «من و سازم»، «باور کن»، «چی شده»، «عذاب»، «یه چیزی می گی»، «من و بارون»، «برف»، « اکسیژن»، «منو نگاه کن»، «روزمرگی»، «راز»، «رویای شیرین»، «هذیون» و «تیک و تیک» قطعاتی هستند که این خواننده در تازه ترین کنسرت خود آنها را اجرا می کند.

بابک جهانبخش سال گذشته در زمره پرکارترین خوانندگان موسیقی پاپ بود و کنسرت های متعددی را در تهران، شهرستان ها و خارج از کشور برگزار کرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =