مهر نوشت:

علیرضا افتخاری خواننده موسیقی ایرانی کشورمان از انتشار قریب الوقوع تازه ترین آلبوم موسیقی خود به آهنگسازی حسین پرنیا خبر داد.
علیرضا افتخاری در تشریح فعالیت‌های موسیقایی خود در سال جدید گفت: قرار بود همزمان با برگزاری کنسرتم در برج میلاد آلبوم «پادشاه فصل‌ها» به آهنگسازی حسین پرنیا نیز منتشر شود اما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته این آلبوم اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت سال جاری در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: هنوز عنوان نهایی این آلبوم انتخاب نشده است اما به محض اینکه با همفکری دوستان به نتیجه نهایی برسیم نام آلبوم را نیز اعلام خواهم کرد. البته نام اولیه آلبوم «پادشاه فصل‌ها» است که در کنسرت اسفند 92 نیز با همین عنوان کار را به مخاطبان ارائه دادیم.

این خواننده موسیقی ایرانی در تشریح جزییات این آلبوم گفت: برای به تصویر کشیدن شعر نو در عرصه موسیقی کلاسیک و سنتی ایرانی نیازمند زمان زیادی بودیم و من با همکاری بسیار خوبی که حسین پرنیا در تولید این آلبوم داشت توانستم اثر قابل قبولی را به مخاطب ارائه دهم.

افتخاری گفت: در این آلبوم قطعاتی با اشعاری از احمد شاملو، نیما یوشیج، حافظ، محمد سلمانی و علیرضا اخلاقی برای مخاطبان اجرا می شود که حسین پرنیا نگین‌گونه و جمله به جمله روی این اشعار کار کرده که این نگین‌ها مانند انگشتری روی کار نشسته و اجرا را تبدیل به کار بسیار متفاوتی کرده که می دانم مورد توجه قرار خواهد گرفت.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری تور کنسرت های شهرستان خود اشاره کرد و گفت: با توجه به بازتابی که از کنسرت اسفند ماه در تهران گرفتیم احساس کردم مخاطبان با قطعه های نوستالژیکی که از آلبوم های قبلی ام برای آنها اجرا کردم حس بهتری گرفتند از این رو با صحبت‌هایی که با حسین پرنیا داشتم تصمیم گرفتم در دور تازه کنسرت هایم از قطعات نوستالژیکی که مخاطبان خاطره خوبی از آنها دارد بیشتر استفاده کنم.

این خواننده در پایان گفت: دور تازه تمرین‌های گروه برای اجرای کنسرت در تورهای شهرستان که به نظر من یک ایرانگردی زیبا خواهد بود، آغاز شده و به زودی جزییات تازه ای از کنسرت های شهرستان خود را که به همت موسسه ایران گام اجرا می شود اعلام می کنیم.

علیرضا افتخاری نیمه اسفند ماه بعد از 8 سال دوری از اجرای زنده موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت خود را اجرا کرد.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کورش IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    24 5
    عالی بی صبرانه منتظریم استاد ...
  • رضا IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    22 4
    کنسرت ایشان در برج میلاد فوق العاده بود بویژه قطعات آلبوم جدید ، امیدوارم همواره موفق باشند .
  • sina A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    22 3
    بین این همه صداهای یک جور و یکنواخت و کسل کننده و گاهی ناامید کننده واقعا صدای افتخاری متفاوت و زیباست به خصوص ابتکاراتی که در خواندن دارد بی نظیره امیدوارم درست عمل و کارهای انتخاب کنه.