رئیس‌مجلس با اشاره به اینکه برخی مسئولان در گذشته شعار می‌دادند که «نفت باید بر سر سفره مردم بیاید» گفت: این شعارها از ابتدا یک اشتباه محض بود زیرا که پول نفت باید صرف هزینه تولید شود تا مشکل بیکاری حل شود

به گزارش نسیم، علی لاریجانی شامگاه امشب در یادواره ۴۲۵ شهید محمودآباد با اشاره به اینکه یادواره های شهدا می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جوان که دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تجربه نکردند، موثر باشد گفت: با تاسی از تفکر و رفتار شهدا جامعه در برابر ناهنجاریهای اجتماعی بیمه می شود.

رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشورهای غربی به این موضوع پی برده اند که در مسائل منطقه باید با ایران اسلامی مذاکره کنند گفت: کشورهای غربی در مقابل ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی زانو خم کرده اند.

وی با بیان اینکه نمایندگان و مسئولان آمریکا در مقابل خواسته مردم یمن که بدنبال دموکراسی هستند دچار دستپاچگی شده اند افزود: کشورهای غربی از مردم سالاری مردم یمن که شعارهای اسلامی سر داده اند در هراسند و بدنبال برنامه ریزی برای از هم پاشیدگی این مردمسالاری هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی با ایستادگی، صهیونیست هایی که قصد تعرض به عتبات عالیات را در عراق داشتند، سرکوب کرد گفت: روحیه بالای ایران اسلامی در آینده ای نزدیک شرایط را برای تروریست ها در منطقه تغییر خواهد داد.

وی در ادامه حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را از موضوعات مهم کشور دانست و افزود: مهار کردن تورم و حل مسئله بیکاری دو موضوعی است که در دستور کار همه نهادهاست و باید با توجه به منابع موجود برای برطرف کردن آن بسیج شوند.

لاریجانی با اشاره به اینکه برخی مسئولان در گذشته شعار می دادند که نفت باید بر سر سفره مردم بیاید افزود: این شعارها از ابتدا یک اشتباه محض بود زیرا که پول نفت باید صرف هزینه تولید شود تا مشکل بیکاری حل شود.

وی همچنین از تغییر کاربری های غیر مجاز در استان های شمالی انتقاد کرد و گفت: با توجه به نیاز 500 هزار تنی برنج در کشور باید از این محصول استراتژیک در مازندران حمایت شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    20 4
    اری حقیقتا درست است اما چرا باید یک شعار غلط و عوامفریبانه سالها محور تبلیغات شود و حتی از تریبونهای نماز جمعه بارها تکرار شود چرا باید توهمات یک نفر 8سال یک مملکت را دچار انحراف از مسیر صحیح نماید و عاقبتش فقر و درماندگی ملت باشد چرا وابستگی های جناحی و عطش قدرت چشم عده ای را روی حقایق بسته است