دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر شهید الله دادی را تقدیم انقلاب کرده ایم ده ها سرباز و سردار جایش را پر می کنند.

به گزارش ایرنا،محسن رضایی عصر پنجشنبه در آیین چهلمین روز شهادت سردار محمدعلی الله دادی شهید مقاومت که در زادگاهش شهر پاریز سیرجان برگزار شد افزود: این شهدا راه انبیا را در پیش گرفته اند و امروز ایران اسلامی به وجود شهدایی افتخار دارد که راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا را پیمودند.

وی تصریح کرد: امنیت ما امروز با خون شهدای اسلام گره خورده و رژیم غاصب قدس نا امنی خود را از وجود دلاورمردان اسلام می داند.

وی به اوضاع منطقه اشاره کرد و گفت: امروز ناامنی در کشورهای منطقه به علت ظلم، دروغ، عوام فریبی و تبلیغات نابجای مستکبران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ملت ایران گول این تبلیغات را نخورده و با وجود تحریم و توطئه ها هر روز مقتدر و مستقل تر می شود.وی گفت: ملت و نظام اسلامی ایران راه خود را پیدا کرده، دیگر اسیر هیچ ظلم و ستمی نخواهد شد بلکه یاور مظلومان و ستمدیدگان جهان است.

رضایی خطاب به کسانی که می خواهند حاکم بر منطقه باشند گفت: شما ظلم نکنید، به اسلام توهین نکنید، به مسلمانان بی احترامی نکنید تا ما در سوریه، لبنان و عراق حضور نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر امروز شهید شهر پاریز افتخار جهانی شد به دلیل اینکه انسان های فرهیخته و شایسته ای بودند و وارد این مبارزه شدند و خدا و امام زمان (عج) آنها را کمک کردند در عین حال کارآمد و خودساخته بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سپاه پاسداران را بازوی نظام و رهبری در همه زمینه ها عنوان کرد و گفت: این سربازان اسلام بعد از دفاع مقدس هم خطوط امنیت ملت ایران را حفظ کرده اند و هرجا منافع ملت ایران و این امنیت بخواهد ضربه بخورد سرداران رشید اسلام مانند شهید الله دادی حضور دارند.

این آیین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در کنار مزار شهید الله دادی برگزار شد.

سردار محمدعلی الله دادی شهید عرصه مقاومت در پی تهاجم نظامی بالگرد رژیم صهیونیستی در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسید.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    دشمنان ایران بدانند که هر ایرانی یک شهید الله دادی زنده است .هر فرمانده دلاور ایرانی که شهید شود یک فرمانده دلاوردیگرجایگزین او می شودودشمنان نمی توانند ایران را از دلیر مردان خالی کنند.خداوند روح شهید الله دادی را با ارواح اولیاءالهی محشور گرداندامین یا رب العالمین.