گری لینه کر مستندی را از ستاره های انگلیسی ساخته که یکی از آنها درباره زندگی وین رونی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مستند گری لینه کر از ستاره های فوتبال انگلیس ، از زندگی وین رونی به عنوان رکورددار گل زده در تاریخ این کشور هم مستندی ساخته. مستندی برای بکه بی بی سی که بزرگان فوتبال دنیا از بابی چارلتون تا بکام ، جرارد ، برایان رابسون ، روی هاجسون و خیلی از چهره های سرشناس دیگر فوتبال دنیا ، مثل کریس رونالدو و زلاتان ابراهیمویچ درباره رونی سخن گفتند. رونالدو از دعوای معروفش در جام جهانی 2012 با وین سخن گفت.

وین رونی که روزی باعث حذف تیم ملی کشورش شده بود از پسرهایش ، زندگی و اشتباهاتش سخن گفت. از علاقه اش به خواندن و البته خریدن گیتارهای ستاره های موسیقی انگلستان . رونی می گفت دخه آ برایش می زده و او می خوانده. او در نمایی از این مستند در کنار بابی چارلتون ایستاد که بعد از 50 سال رکورد گلزن ترین بازیکن ملی را وین از او گرفت. چارلتون کبیر به او گفت:«راستش از اینکه رکوردم شکسته خوشحال نیستم اما از اینکه تو حالا رکوردداری و برای کشورم گل زدی ، خوشحالم و تبریک می گویم.»

لینه کر درباره این حضور سه نفره خودش ، رونی و چارلتون می گفت ، این جمع 3 گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی انگلستان هستند. در ادامه او از رونی درباره دعوا با فرگوسن پرسید اما رونی جواب داد:«خیلی ها قبل از من به این مشکل خوردند!»

گری نویل درباره آن اتفاق گفت:«داشتیم به زمین بازی می رفتیم که دیدیم تلویزیون بیانیه ای از وین خواند علیه فرگوسن. بعد از آن اتفاق من و گیگز به او گفتیم شانت را پایین آوردی. فردایش با خودمان او را سر تمرین بردیم و در رختکن با فرگوسن آشتی اش دادیم و مشکلات حل شد.»

در پایان این مستند ، بکام برای وین رونی آرزوی موفقیت کرد و گفت او می تواند رکورد بازی ملی را هم بشکند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =