افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در اولین روز هفته/ نرخ دلار 30 تومان بالا رفت

قیمت سکه، طلا و دلار امروز در بازار افزایش پیدا کرد.

آخرین تحولات بازار طلا و ارز، از افزایش هزار تومانی قیمت سکه و 30 تومانی قیمت دلار حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 917 هزار و 500 تومان، نیم‌سکه 471 هزار تومان، ربع‌سکه 261 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 171 هزار تومان است.

هر گرم طلای 18عیار نیز امروز افزایش قیمت پیدا کرد؛ به طوری که هم‌اکنون با قیمت 93 هزار و 891 تومان به فروش می‌رود. هر مثقال طلا نیز 407 هزار و 100 تومان است.

از سوی دیگر، در بازار ارز شاهد رشد 30 تومانی قیمت دلار و کاهش 13 تومانی قیمت یورو بودیم. در حال حاضر در بازار ارز هر دلار آمریکا 3414 تومان، یورو 3855 تومان، پوند 5200 تومان، درهم امارات 940 تومان، لیر ترکیه 1180 تومان و یوان چین 540 تومان به فروش می‌رود.

برای دیدن گزارش لحظه‌ای قیمت طلا و ارز (ایـنــجـــا) کلیک کنید.

22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    73 1
    جانم فقط توافق،طبق نظر همه مردم ارزاني شديد و كاهش قيمت دلار به همون1000تومن سابق داره محقق ميشه
    • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      9 2
      خخخخ مسخره کردی یا جدی گفتی؟؟؟؟ اگه جدی بود که به همین خسال باش
  • reza IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    8 2
    یکی از دلایل اصلی رکود در بازار را میتوان بی انظباطی پولی بانک مرکزی دانست که باعث سردرگمی صنعتگران و اصناف خواهد شد . با کاهش قیمت نفت و اثر آن بر کاهش بودجه بانک مرکزی اقدام به افزایش قیمت دلار نموده و بالعکس با افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی مجددا" بانک مرکزی اقدام به افزایش قیمت دلار نموده است و در این بین بازار سردرگم از سیاستهای پولی بانک مرکزی فقط در حال نظاره کردن میباشد . آیا در هر دو حالت برنامه بانک مرکزی فقط کاهش ارزش پول ملی کشور میباشد و درنتیجه کاهش توان خرید مردم که اگر این است که دیگر نیازی به دکتر و کارشناس و اقتصاددان و ......... نداریم با این حقوقهای دریافتی کلان .اینطور که پیداست اقتصاد و سیستم پولی کشور ما از هیچ قانونی پیروی نمیکند و به حال خود رها گردیده است.
  • reza IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    23 1
    وقتی رییس کل بانک مرکزی در برنامه تلویزیونی اعلام میکنند قیمت دلار بر اساس عرضه و تقاضا توسط بازار تعیین میگردد منظورشون اینه که ارزش پول ملی یک کشور توسط چند دلال و صراف در خیابان ناصر خسرو تعیین میگردد نتیجه همین میشود که میبینیم . آقای دکتر آیا صراف و دلال حاضر است زیان کند .
    • بی نام A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
      1 0
      دلار توسط دولت و بانک مرکزی بصورت مصنوعی و دستوری بالا نگه داشته میشود تا در امد زایی از جیب ملت داشته باشد و دلیل ان بالا بردن ارز مبادله ای است چون اراده بر کاهش ارزش پول ملی است برای ............
  • ماهان RO ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    25 9
    مچکریم روحانی.
  • جعفر A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    30 1
    چقدر دلار ارزون شده جنسها ارزون شده ديگه بهتر از اين نميشه .