لیلا اوتادی بازیگر، با انتشار عکسی خبر از نگارش یک فیلمنامه در حوزه جنگ داده و نسبت به رزمندگان دفاع مقدس ابراز ارادت کرده است.

این بازیگر با انتشار عکسی که توضیحی درباره آن دارد نوشته است: «مهم نیست و گهگاهی بعضی ما به خاطر کمی نمک کمتر و بیشتر غذاهامون چه میکنیم و چه ایرادها که نمیگیریم. اگر ای این عزیزا بودیم چه میکردیم؟ مهم نیست بعضی کجخیالها چی فکر میکنن، مهم اینه که الان در حال نگارش فیلمنامهای در زمینه جنگ هستم و با  زندگی این عزیزا هر روز دارم آشناتر میشم و ارادتم بهشون بیشتر.» 

در توضیح این عکس نیز نوشته شده: «ماجرای این عکس رو یک خبرنگار جنگ این طور نوشته بوده: «ترکش خمپاره پیشونیش رو چاک داده بود. دوربین رو برداشتم و رفتم سراغش. ازش پرسیدم:‌ چه حرفی برای مردم داری؟ با لبخند گفت: از مردم کشورم میخوام وقتی برای خط کمپوت میفرستن، عکس روی کمپوتها رو نکنن!. گفتم داره ضبط میشه برادر یه حرف بهتری بگو. با همون طنازی گفت: آخه نمیدونی سه بار بهم رب گوجه افتاده



۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    1 0
    این عکس را سعید صادقی عکاس سالهای جنگ در عملیات خیبر سال 62 اواخر بهمن ماه در ست در نقطه اول جاده طلا یه ورودی به جزیره جنوبی مجنون مقابل سنگر فتح شده فر مانهی عراقی هاگرفته است وچند بار در همین خبر انلاین به عنوان جستجوی عکاس جنگ منشر کرده است لطفا به این موضوع دقت کنید از تخیلتان چیزی نسازید.حسین بهرامی از کهنه بسیجیان سالهای جنگ.