یک نماینده مجلس می گوید:در دولت گذشته بارها از سعید جلیلی به عنوان عضو ارشد مذاکره کننده در تیم هسته ای خواستیم که برای ادای برخی توضیحات به مجلس بیاید ولی ایشان تنها یک یا دو بار در مجلس حاضر شد و چیزی هم فراتر از حرف هایی که در روزنامه ها و رسانه ها منتشر می شد،نزد.

تابش با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در مجلس، افزود: الان آقاي ظريف از سير تا پياز مذاكرات را با نمايندگان درميان گذاشت كه بسيار كار خوبي بود و افكار عمومي نمايندگان نسبت به كاري كه درجريان مذاكرات انجام شده، قانع شد و اين را من نشات گرفته از پاسخ گويي دولت يازدهم مي دانم و نه چيز ديگري. اینجا را ببینید.

دولت روحانی در حال مذاکره با اسرائیل است!

در حاشیه تجمع دیروز بسیج دانشجویی در میدان فلسطین(که با حضور حدود500نفر برگزار شد) محمدعلی رامین که از ابتدا در این مراسم حاضر بود،در پاسخ به خبرنگار یکی از روزنامه های صبح درباره دلیل اعتراض به روندمذاکرات هسته‌ای گفت: «دولت یازدهم درواقع درحال مذاکره با اسرائیل است؛زیرا کشورهای اروپایی به نیابت از آمریکا و خود آمریکایی‌ها به نیابت ازاسرائیل در حال مذاکره با ما هستند. اینجا را ببینید.

تصویر مشترک بازیگر سینما با رئیس کمیته امداد

بهنوش بختیاری بازیگر سینما در صفحه شخصی اش در اینستاگرام عکسی با پرویزفتاح وزیر نیروی دولت احمدی نژاد که اخیرا به ریاست کمیته امداد امامخمینی منصوب شده است گذاشت.اینجا را ببینید.

 
همزمان با باز شدن درهای امروز مجلس به روی خبرنگاران پس از جلسه غیرعلنی صبح امروز، خبرنگاران با حلقه ای از نمایندگان مواجه شدند که درپایان جلسه، دور ظریف را گرفته بودند و در این میان دو تن از نمايندگاننزديک به جبهه پايداري نیز با بالابردن صدای خود، اعتراض خود را بهسخنرانی وزیر امورخارجه در مجلس نشان دادند.اینجا را ببینید.


جت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در هشتمین کنگره علمی تجلیل ازایثارگران با بیان اینکه امروز در فضای سرزمین فروش نفت ما اشغال شده استاظهار کرد: عفلقیان نمی‌گذارند نفتی که از آن مردم ما است را بفروشیم تازندگی مردم اداره شود. یعنی سرزمین نفت ما توسط 1+5 شورای امنیت وقدرت‌ها اشغال شده است و ما باید خرمشهر نفتمان را آزاد کنیم. اینجا راببینید.

پادشاه عربستان به هاشمی درباره حضور نیروهای ایرانی در عراق چه گفت؟

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یک برنامه تلویزیونی درباره یک جلسهخصوصی در سال 87 بین آیت الله هاشمی رفسنجانی و ملک عبدالله سخن گفت.اینجا را ببینید.


روزنامه رسالت نسبت به اظهارات روز گذشته مرعشي عضو حزب کارگزاران کهگفته بود «بنويسيد تا فرداي انتخابات حرفم سند باشد؛ حتي يک کرسي بهاحمدي نژادي ها نمي رسد.» واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

عذرخواهی یک نماینده ازرئیس کتابخانه ملی


همزمان با برگزاری جلسه دادگاه احمد توکلی، این نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به صالحی امیری - رئیس سازمان اسناد وکتابخانه ملی - از وی عذرخواهی کرد. اینجا را ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419434