ایرنا نوشت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر ارتباطی قزوین - زنجان چهار کشته و 29 مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز سه شنبه  گفت: این حادثه ساعت 1:15 بامداد امروز /سه شنبه/ در کیلومتر 20 لاین شمالی این مسیر ارتباطی و به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس رخ داد.

فرمانده پلیس راه منطقه اظهار کرد: عوامل امدادی و پلیس راه به محض اطلاع از وقوع این سانحه رانندگی تلخ و ناگوار به یاری حادثه دیدگان این اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد اردبیل درحال حرکت بود شتافتند.

شیرمحمدی تصریح کرد: مصدومان این حادثه به منظور مداوا و درمان در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان بستری هستند.

وی یادآور شد: راننده و کمک راننده نیز در میان مصدومان انتقال یافته و بستری شده در بیمارستان هستند و اتوبوس نیز خسارت زیادی دیده است.

حادثه به روایت هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر این استان با 19 نیروی عملیاتی امداد و نجات و با دو خودرو رهاسازی به یاری مسافران اتوبوس مسافربری واژگون شده در مسیر ارتباطی قزوین - زنجان شتافت.

عفور آقاجانلو افزود: در این حادثه تلخ و خونین رانندگی که حوالی ساعت 1:30بامداد امروز /سه شنبه/ در کیلومتر 20 لاین شمالی این مسیر ارتباطی رخ داد یکی از مصدومان در درون اتوبوس مسافربری گیر کرده بود که نیروهای این جمعیت با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله کار رهاسازی را آغاز و فرد مجروح را که وضعیت وخیمی داشت از میان آهن پاره ها بیرون کشیدند.

وی اظهار کرد: در این سانحه رانندگی چهار نفر فوت کرده بود و از 30 مصدوم حادثه چهار نفر توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر و 26 مجروح دیگر نیز با استفاده از آمبولانس های اورژانس منتقل شدند.

آقاجانلو افزود: جمعیت هلال احمر زنجان با توجه به شدت و عمق حادثه با هشت تیم امداد و نجات جاده ای از پایگاه های عوارضی، غزال ابهر، مرکز پشتیبانی شمالغرب و مرکز استان زنجان و با تجهیزات کامل به محل وقوع این سانحه رانندگی اعزام شده بود.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =