زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر زرنق در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: این زلزله در ساعت 04:47:42 بامداد امروز شنبه 4 بهمن 1393 در موقعيت و مركز ۳۸.۰۹ شمالي و ۴۷.۰۵ شرقي و عمق ۸ كيلومتری زمین به وقوع پیوسته است.


این زمین لرزه در فاصله‌ 3 كيلومتري زرنق آذربايجان شرقي، 5 كيلومتري كلوانق آذربايجان شرقي و 7 كيلومتري مهربان آذربايجان شرقي رخ داده است.

بعد از وقوع زلزله 4.4 ریشتری در زرنق یک پس لرزه 3.1 ریشتری در ساعت ۰۴:۵۹:۰۹ بامداد امروز كلوانق در استان آذربايجان شرقي را لرزانده است.

زلزله خسارت نداشت
ساعی مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی به واحد مرکزی خبر گفت: زمین لرزه 4.4 ریشتری زرنق در شهرهای هریس و کلوانق و اهر هم احساس شد که خوشبختانه هیچ خسارتی نداشت.

23282 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر قاسمی A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    11 1
    اذربایجان شرقی و بوشهر شدن زاپن ما در تبریز تو 3سال بیش از 30تا زلزله رو حس کردیم . متاسفانه زلزله تو اطراف تبریز هم که میاد بازم ما حس میکنیم . زلزله تسوج و ورزقان و زرنق و حتی اطراف اردبیل و ارومیه رو هم تو تبریز حس میکنیم . متاسفانه شهر های دیگه هم اینطورین . مثلا وقتی تو ورزقان زلزله اومد تو اردبیل و ارومیه و حتی قسمت هایی از گیلان هم حس کرده بودن که زلزله شدیدی به یه شهری اومده .