پسر جوانی که با استفاده از غیبت برادرش به خانه او رفته و همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده پس از چند ساعت فرار از دست ماموران پلیس صبح امروزخود را تسلیم کرد. این جوان 20 ساله در حالی به قتل اعتراف کرده که هنوز انگیزه دقیق از ارتکاب این جنایت توسط او مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پنج شنبه ۱۲ شهریور ۹۴، حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر بود که اهالی یکی از کوچه ها در میدان الله  شهر سی‌سخت از توابع شهرستان یاسوج با صدای جیغ های مکرر زنی جوان به سمت خانه آنها رفتند اما آنچه که پیش رویشان رخ داده بود مانع از دخالت آنها شد.
در حالی که همسایه ها با تصور وقوع اتفاق ناگوار برای اهالی این خانه قصد کمک به آنها را داشتند برادر شوهر زن صاحبخانه را دیدند که با چاقویی آغشته به خون در دستش درحال خارج شدن از حیاط خانه است.

پس از آنکه پسر جوان فرار کرد همسایه ها با ورود به خانه پیکر نیمه جان همسر برادر این مرد را در حالی که کف خانه افتاده بود مشاهده کردند. پس از آنکه همسایه ها پلیس را در جریان امر قرار دادند اورژانس نیز درمحل حاضر و زن جوان به بیمارستان یاسوج منتقل شد با این حال به دلیل شدت جراحات وارده در ناحیه گردن سینه و شکم، این زن 22 ساله در بیمارستان جان باخت.

پس از فوت زن جوان، پرونده به دستور دادستان دکتر علی قاسمی ده چشمی با موضوع قتل عمد توسط کاراگاهان پلیس شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

ده چشمی در خصوص جزییات این قتل خانوادگی به خبرآنلاین گفت: مقتول، همسر برادر متهم است که دیروز حوالی ساعت 5-4بعداز ظهر در حالیکه برادرش در خانه نبود به خانه او رفته است.

وی در ادامه گفت: آنچه که در اظهارات متهم عنوان شده حکایت از این دارد که او با همسر برادرش اختلاف خانوادگی داشته و روز حادثه نیز در پی این اختلاف و با اطلاع از عدم حضور برادرش در حالی که چاقویی نیز به همراه داشت به خانه مقتول رفته است. متهم پس از حضور در خانه برادرش درحالی که خواهرش نیز در آنجا حضور داشت درباره موضوعات قبلی با مقتول درگیری و مشاجره لفظی پیدا کرده و پس از آن با چاقویی که بر کمربند خود بسته بود همسر برادرش را مورد حمله قرار داده و چندین ضربه به او وارد می کند و سپس از خانه فرار می کند.

بنا به گزارشی که رسانه های محلی بویراحمد منتشر کرده اند، هنگام درگیری متهم با همسر برادرش ،خواهر او با جیغ زدن سعی در کمک خواستن طلبیدن از همسایه ها داشته اما وقتی همسایه ها آمدند و خواستند مانع فرار متهم شوند، متوجه چاقوی خون آلود در دست او شده و منصرف شدند.

به گفته دادستان دنا قاتل پس از آن با خودروی پسرعمه اش از سی‌سخت به یاسوج رفته و پس از آن با خودروهای مسافربری به گچساران و در نهایت به بهبهان متواری شده بود. اما در نهایت پس از اطلاع از فوت همسر برادرش، خود را به مراکز انتظامی معرفی کرد.

بر اساس این گزارش متهم پس از تفهیم اتهام بار دیگر برای بازسازی صحنه به محل حادثه رفت و در حال حاضر با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    112 3
    چقدر ادمکشی برامون راحت شده.سر پسر بچه می بریم.تا یه نفر می گه بالا چشمت ابرو فرتی چاقو رو تو شکمش فرو می کنیم.اگه تو ایران هم مثل امریکا حمل اسلحه آزاد بود الان کشور بدون سکنه بود.
    • بی نام IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      45 6
      هزار تا لایک داری اونا شعور دارن و ما . . .
    • دردمند A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      15 2
      متاسفانه روشها در فرهنگ سازی و آموزش اجتماعی خوب نیست و هر روز وضعیت اجتماعی ما بغرنج می شود مردم آستانه تحملشان پایین آمده و با کوچکترین تنش درگیری پیش می اید و در نهایت برخی در خیابان آدم کشی می کنند و دروغ رونق گرفته و نقل محافل شده تزویر و هکذا دیگر کمتر کسی برای رضای خدا قرضی بدهد و ...چهره مردم شهرمان عبوس شده زیبایی گذشته را ندارد پسران ما معتاد به مواد مخدر می شوند دخترانمان مورد تجاوز گروهی و زوری قرار می گیرند سن ازدواج بالاست. باید بررسی شود که مردم برای گذران فراغت چه تفریحات ارزانی دارند ؟چرا دیگر آموزش بخشندگی در خانواده ها به کودکان دیده نمی شود چرا ما خودخواه شده ایم ؟اعدام های سطح شهر و دیدن خون و خونریزی و قمه زنیها و خود زنیها و ... همه در قصاوت قلب تاثیر دارند
  • بی نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    54 3
    آدم با زن داداشش مشکل داره باید بکشتش ؟؟؟ آدم کشی چقد آسون شده جدیدا
  • سامی A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    41 1
    سطحی به مسائل نگاه نکنیم علت وقوع اتفاقات از این دست که هر روز از رسانه ها می شنویم نباید تنها در جنون آنی و یا احیانا مصرف مخدر بدانیم بلکه بنیادی تر واکاوی کنیم که چرا باید جوانی 20ساله با کسی که به هر دلیلی اختلافی دارد روی خشم خود کنترلی ندارد؟چرا جوان ما تا این حد پرخاشگر شده است؟چرا سن مصرف مخدر کاهش پیدا کرده؟چرا والدین قادر به تربیت صحیح فرزندانشان نیستند؟ چرا ....،ضعف در آموزش مهارت های زندگی،فشارهای اقتصادی،روانی،جنسی که پیامد تصمیمات کلان نابخردانه ست دلایل ریشه ای این چنین حوداثی می باشد.
  • بی نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    25 5
    روانی
  • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    30 6
    تورو خدا این عربده کش ها رو اعدام کنین در ملا عام
    • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      13 10
      دلت واسه دیدن فیلم اعدام تنگ شده؟ ...
  • احمد A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    33 1
    با جیغ زدن سعی در کمک خواستن طلبیدن از همسایه ها داشته ماشالا نگارش
  • علي IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    25 1
    چه خبره توي ايران؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    27 1
    خوب حالا بریم این یکیو اعدام کنیم
  • محمد A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    7 38
    سلام باید بگم که اینا هیچ کدوم سی سختی نبودن قاتل اهل پاتاوه بوده و مقتول از دهدشت ساکن سی سخت بودن.
    • علی A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      45 7
      که چی میحوای بگی شهر شما جزو ایران نیست
  • بی نام A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    8 2
    ايران شده تگزاس
  • بی نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    12 8
    اون حیوان خیابون وحدت و اون دایی که خواهر زاده بدبخت خودش رو کشت حالا هم این جانی دوستان مخالف اعدام در ملا عام آماده اید قربانی بعدی خانواده خودتان باشد؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      12 13
      حالا اين همه اعدام كرديد ، الان ديگه از اين اتفاقها نميفته ديگه....
  • بی نام IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    30 3
    وقتى بچع هامون تو بازيهاى كامپيوترى تمرين آدم كشى ميكنن وقتى تمام خبرهاى روز در مورد جنگ وترور ودعواس وقتى حتى نقاشى وموسيقى هامون بوى خشونت ميده وضع جامعه بهتر از اين هم نميشه
    • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      29 1
      دقیقا . ما یه دوست داشتیم از ژاپن اومده بود ایران من برای بچش بازی کامپیوتری گزاشتم که تو بازی از اسلحه استفاده می کرد وقتی مادر این صحنه رو دید انقدر داد و بیداد کرد که من خجالت زده شدم
    • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      9 0
      دوستان عزیزان هموطنان گرامی تو را به جان هر کسی که دوست دارید این بازی ها رو برای بچتون نخرید واقعا اثرات بدی داره لطفا این بازی های خشن رو نخرید به جاش برید بیرون تفریح گردش مسافرت کتاب خوندن یاد بچه هاتون بدید انشاءالله خداوند کریم و مهربان عاقبت همه ی ما را ختم به خیر کند
  • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    2 7
    حبس ابد.بدون هیچ عفو