سرنشین یک خودرو پژوی سبز رنگ در حالی در جاده حصار شهرستان بوکان هدف گلوله قرار گرفت که ماموران پلیس برای کشف این پرونده در جست و جوی دو مرد موتور سوار هستند.

کارآگاهان در حالی بررسی انگیزه های احتمالی از قتل این مرد 40 ساله را آغاز کرده اند که به گفته شاهدان عینی مردان موتور سوار برای اینکه شناسایی نشوند صورت های خود را پوشانده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین حوالی ساعت 22 و سی دقیقه شامگاه چهارشنبه هفته گذشته چهارم شهریور ماه رهگذران خیابان صلاح الدین ایوبی در منططقه حصار شهرستان بوکان در استان اذربایجان غربی صدای تیراندازی های پیاپی را شنیدند که به نظر می رسید سرنشین یک خودرو را هدف گرفته باشد.این تیراندازی ها توسط سرنشینان موتوری صورت گرفت که پس از آن از محل متواری شدند.
پس از آنکه مردان موتور سوار فرار کردند مردم با تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و هم چنین اورژانس این شهرستان ماجرا را گزارش دادند . پس از انتقال این مرد به بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان وی جراحات ناشی از اصابت گلوله را تاب نیاورد و جان سپرد . در پی فوت این مردرسیدگی به این پرونده با عنوان قتل در دادسرای این شهرستان آغاز شد.
آذین پور معاون سیاسی فرماندار بوکان در این خصوص گفته که ضاربان دو نفر و سوار بر موتور بودند و از سلاح کمری استفاده کردند .
بنا به گفته آذین پور در محل حادثه ده عدد پوکه گلوله پیدا شده اما هنوز دقیق اعلام نشده چند تیر به مقتول اصابت کرده است
تحقیقات در این خصوص چرایی این قتل در حالی ادامه دارد که جسد مقتول نیز برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی استان آذربایجان غربی منتقل شده است .

۴۷۴۷

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    چه خبره تو این کشور،این همه قتل و جنایت و فساد