ایسنا نوشت: نویسنده سریال طنز «سنگ پا» با اعلام اینکه تاکنون هفت قسمت از نگارش این مجموعه‌ رمضانی به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: به احتمال قوی 10 الی 12 اسفند ماه این مجموعه کلید می‌خورد.

خشایار الوند گفت: همچنان مشغول نگارش سریال «سنگ پا» هستیم اما به لحاظ متن خیلی پیش نرفته‌ایم و کمی عقب افتاده‌ایم. امیدواریم با توجه به زمان کمی که تا ماه رمضان باقی مانده است، بتوانیم با 10 الی 12 قسمت از این مجموعه کار را اسفند ماه کلید بزنیم تا به لحاظ تولید مشکلی نداشته باشیم.

وی سپس بیان کرد: تنها مشکل ما برای سریال «سنگ پا» مساله زمان است که امیدوارم بتوانیم کمی سرعت‌مان را بیشتر کنیم تا بتوانیم کار را به موقع به پخش برسانیم.

نویسنده سریال ماه رمضان شبکه یک همچنین درباره اینکه تاکنون حضور کدام بازیگران در سریال «سنگ پا» قطعی شده است؟ اعلام کرد: همان‌طور که پیش از این هم اعلام شد، محسن تنابنده و احمد مهران‌فر فعلا تا این لحظه حضورشان در این مجموعه قطعی شده است اما به‌زودی قبل از کلید خوردن این مجموعه سایر بازیگران «سنگ پا» نیز انتخاب خواهند شد.

 «سنگ پا» عنوان سریال جدید سیروس مقدم است که قصه‌های آن توسط محسن تنابنده طرح شده و اکنون توسط خشایار الوند در حال نگارش است.

«سنگ پا» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری برای پخش از شبکه اول در ماه رمضان 95 ساخته می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =