نسیم نوشت:

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اگر امروز جلوی روند رشد منفی علمی و سیاسی‌بازی در دانشگاه‌ها گرفته نشود معلوم نیست چه وضعی تا پایان دوره وزیر علوم بر دانشگاه‌ها حاکم خواهد شد.

مسعود میر کاظمی‌، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، در موافقت استیضاح وزیر علوم در مجلس گفت: ۸۰ درصد نمایندگان مجلس به دنبال استیضاح وزیرعلوم هستند و تاکنون ۱۰ نفر دیگر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر علوم را امضا کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نمایندگان مجلس در خانه ملت هر تخلفی که در کشور (بخصوص در بورسیه‌ها) مشاهده کنند رسیدگی خواهند کرد، افزود: وظیفه مجلس است که جهت گزارش وزارت علوم در تخلف بورسیه‌ها درکشور برای رسیدگی ورود کند و در این خصوص کمیته‌ای نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل شده‌است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: سه هزار نفر از جوانان این کشور توانسته‌اند بورسیه دریافت کنند آیا یکی باید بیاید و این سه هزار نفر فرهیخته کشور را زیر سوال ببرد؟ شاید تعداد اندکی از این افراد تخلفاتی داشته باشند که تخلف این تعداد اندک قابل بررسی است و برخی هم بیان کرده‌اند فرزند فلان نماینده و وزیر بورس دریافت کرده‌اند این درحالی است که وقتی به معدل این فرد مراجعه شد مشاهده کردند که معدل این فرد ۱۸ است پس چرا باید آبروی افراد را ببرند؟

میرکاظمی بیان کرد: با توجه به این که وظیفه مجلس رسیدگی به اجرای صحیح قوانین است قطعا مجلس به بحث بورسیه‌ها رسیدگی خواهد کرد و در امر رسیدگی به یک دوره بسنده نکرده بلکه از ۱۵ سال قبل بحث بورسیه‌ها را در مجلس بررسی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در رسیدگی به ایرادات و مشکلات وزیر علوم هر وقت از وی سوال می‌شد چرا افراد صلاحیت دار را از کار برکنار کرده‌اید؟ بیان می کرد بورسیه و یا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر چرا رشد علمی با رکود مواجه شده بار دیگر بیان می‌کرد بورسیه و یا در سوال بکار گیری نیروهای وابسته به فتنه در دانشگاه‌ها و وزارت علوم باز بیان می‌کند بورسیه که معتقدم پاسخ به این سوالات ربطی به رسیدگی بحث بورسیه‌ها در مجلس ندارد.

این نماینده مجلس در ادامه بیان داشت: من معتقدم دولت باید به نقدهای اساسی نمایندگان به عملکرد وزیر بجای اینکه پاسخ‌های غیر منطقی و تخریب‌هایی که از سوی افرادی که توانایی ایجاد جنگ روانی دارند و در جامعه مطرح می‌کنند با آن‌ها با منطق سخن بگویند قطعا نماینده‌ای که در مجلس حضور دارد با شنیدن پاسخ منطقی رای مثبت به وزیر خواهد داد.

وی در ادامه تأکید کرد: اطلاعات بیشتر افرادی را که در کشور به دنبال ایجاد جنگ روانی می‌باشند را در اختیار مردم قرار خواهم داد که این افراد چه کسانی هستند.

این نماینده مردم تهران در خانه ملت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا منظور شما از این افرادی که به دنبال جنگ روانی در کشورهستند حامیان دولت است؟ گفت: بله حامیان دولت.

میرکاظمی در ادامه تصریح کرد: مجلس مدعی است که اگر تخلفی در زمینه بورسیه‌ها رخ داده چرا وزیر جهت بررسی زودتر به نمایندگان گزارش نداده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه بیان داشت: اگر نماینده‌ای که در صف استیضاح قرار می‌گیرد قطعا سوءاستفاده کننده در بورسیه نیست چرا که اگر در بورسیه سوءاستفاده کرده بود اکنون که استیضاح وزیر در مجلس مطرح است در حمایت از وزیر بر می‌آمد.

میرکاظمی با بیان اینکه آن چیزی که فضای علمی دانشگاه‌ها را برای رشد علمی فراهم می‌کند آرامش در دانشگاه‌ها است، بیان کرد: فضای آرام در دانشگاه‌ها فضایی است که هم و غم دانشجو و هیأت علمی را به سمت پژوهش و تحقیق و ارتقای علمی سوق می‌دهد و اگر فضا به سمت حاشیه‌ای و سیاسی که متاسفانه در طول یک سال گذشته در دانشگاه‌ها فراوان شده از جمله تجمعات و شعار دادن‌ها که اینگونه رفتارها تأثیر خود را در رشد علمی گذاشته است به گونه‌ای که منحنی شتاب رشد علم در 10 سال گذشته امروز سیر نزولی به خود گرفته است و باید جلوی این سیر منفی را هرچه سریعتر گرفت.

این نماینده مردم تهران در خانه ملت اظهار داشت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در یک سال و بویژه در شش ماه گذشته تذکرات بسیاری را به فرجی دانا در خصوص رشد منفی علم در کشور داده‌اند.

وی افزود: اگر امروز جلوی این روند در دانشگاه‌ها گرفته نشود معلوم نیست چه وضعی تا پایان دوره وزیر علوم بر دانشگاه‌های کشور حاکم خواهد شد و نمایندگان معتقد هستند که نبایستی مسائل سیاسی و حزبی جای صلاحیت‌ها و علم و دانش را بگیرد.

میرکاظمی در ادامه با بیان این مطلب که شأن اعضای هیأت علمی در طول یکسال گذشته حفظ نشده است، خاطرنشان کرد: اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها را با یک ایمیل کنار می‌گذارند و تلفنی بیان می‌کنند که در دانشگاه حضور نیابند و حتی فرصت نوشتن استعفا را به اعضای هیأت علمی نمی‌دهند تا وزیر با استعفای اعضا موافقت کند این موارد در د ردوره‌های قبل دانشگاه‌ها باب نبود که ما امروز این روند را در دانشگاه‌ها شاهد هستیم.

این نماینده مردم تهران در خانه ملت بیان کرد: وقتی افراد فتنه‌گر را در رأس دانشگاه قرار می‌دهند آیا توقع جز این هست که دانشگاه‌های ما به باشگاه سیاسی مبدل نشود؟ وقتی عده‌ای از دلسوزان نظام به یک باره از دانشگاه‌ها حذف می‌کنند آیا نمی دانند که چه حجمی از نیروهای ارزشی را در کشور حذف می‌شوند آیا این گونه حذف‌ها تأثیری در دانشگاه‌ها و بر روی دانش و ارتقای علمی ندارد؟

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    81 4
    یک مشت اتهامات بی دلیل و بی سند رو فقط مطرح کرده.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    88 2
    معنای فرهیخته رو هم فهمیدیم
  • محمد A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    114 2
    آقای میرکاظمی، آن 3000 جوان به قول شما فرهیخته حق هزاران جوان فرهیخته تر را پایمال کرده اند. من که افرادی امثال شما را تنها به خدا واگذار می کنم، چون ظاهراً هیچ بنی بشری نمی تواند جلوی تیغ تیز بی عدالتی و بی انصافی امثال شما را بگیرد.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    29 1
    جواب تمام سوال ها نه هست
  • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    55 4
    چند درصد مردم خواهان استیضاح نمایندگان هستند ؟؟
  • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    66 1
    شما به خاطر عملکردت در وزارت نفت دادگاه برات حکم صادر کرده،چطور این کلمات رو به زبون میارید اقای میر کاظمی؟
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    56 2
    زیر سؤال رفتن عده ای که معدل زیر 15 داشته اند و به عنوان نخبه بورسیه گرفته اند، یعنی چه؟ آقای کاظمی نکنه شما هم ... ؟
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    52 1
    چ خبر از سواپ نفت؟
  • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    40 1
    يعني اون كلمه "فرهيخته" تو حلقمه
  • بی نام A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    58 1
    آقا اين بنزين سرطانزا چي شد؟ طلبكارم شدي؟
  • بی نام NL ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    30 1
    80 نماینده ها موافق استیضاح هستند؟ اتهام بورسیه به خود آقایون منتصبه بعد ایشان نماینده مردمفرمودند که خودمون بررسی می کنیم ؟
  • بی نام A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    41 1
    کسی که به ناحق و بامعدل 13 بورسیه شده و جای نخبگانی با معدل 19 نشسته چگونه می تواند فرهیخته باشد؟
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    38 1
    فرهیخته با معدل یازده
  • بی نام A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    30 1
    در همین آرامش بوده که این همه تخلف صورت گرفته ودر این آرامش بوده که این همه نخبه از کشور خارج شدن اگه معنای آرامش همین این را نمیخواهیم
  • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    37 2
    3هزار جوان فرهیخته؟موضوع اینه که فقط اقازاده ها فرهیختن بقیه ماست هسن.
  • بی نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    29 1
    احیانا از آشناهای شما توی لیست نیست؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    30 1
    در جواب: مجلس مدعی است که اگر تخلفی در زمینه بورسیه‌ها رخ داده چرا وزیر جهت بررسی زودتر به نمایندگان گزارش نداده است.باید بگم که به شهادت آرشیو روزنامه ها اول مساله بورسیه غیر قانونی توسط وزارت علوم مطرح شد سپس مساله استسضاح توسط مجلس.پس نمی توان به فرجی اتهام زد که مانند برخی گروکشی کرده است
  • ترابی IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    37 1
    عجب من که تا دوره دکتری در بهترین دانشگاه های تهران درس خوندم و 4 تا مقاله دارم و الانم بیکارم رعنا نیستم ولی شخصی که از نوشتن یک مقاله هم عاجزه و با مدرک کارشناسی ارشدکه کسب همین مدرک هم مشکوکه عضو هیئت علمی دانشگاه علامه شده رعناست؟
  • بی نام A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    19 1
    "فرهیخته"
  • بی نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    28 1
    آمار ایشان چقدر شبیه آمار رئیس دولت قبل می باشد ....
  • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    32 4
    چه اشتباهی کردیم در انتخابات سال 90 شرکت نکردیم ، ان شاء الله جواب آقای میر کاظمی و هم فکرانش را در اسفند 94 خواهیم داد ، آمین یا رب العالمین .
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    21 1
    جوان فرهیخته؟؟؟؟؟
  • حمید A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    31 1
    اقای میر کاظمی شما می خواید به زور دوستانتون رو تو دانشگاه ها جا کنید. من خودم از نزدیک چند نفر از همین فرهیختگان رو می شناسم که به جرات دست چپ و راستشون رو از هم تشخیص نمیدهند. معدلشون رو خبر دارم که زیر استاندارد بورس هست و به جرات از تمام دانشجویانی که با کنکور آمدن ضعیف ترند. خواستید با مدرک بهتون ثابت می کنم. فقط یه حسنی دارند که از دوستان شما هستند. برخیاشون اصول اولیه زبان انگلیسی رو نمیدونند و میخواستن بورس بشن. اینا درد من دانشجوه که میبینم یه نامه دادین دستشون هر جا دلشون میخواد میرن مصاحبه و راحت حکم میگیرن و ما باید از هزار کانال رد بشیم و اخرش به اون بی سوادا ببازیم.
  • م A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    21 1
    معنی جوان فرهیخته رو هم فهمیدیم
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    23 1
    "۳هزار جوان فرهیخته کشور را زیر سوال برده‌اند" جدی میگی اینو ؟ خخخخ
  • نوید A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    23 1
    آقای نماینده مردم از بنزین های آلوده که توی حلق همین فرهیختگان کردی چه خبر؟؟؟ کاری که شما کردید با این غوغاسالاری ها ماست مالی نمی شود آقای بنزین آلوده خبر جون سانسور نکنی ها
  • مهدوی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    24 1
    جناب آقای میرکاظمی تمام مشکلات و مصایب مردم حل شده اند و فقط این یکی مانده که حل کنید، گرانی، تورم، بیکاری، فقر، فساد، مشکلات اجتماعی و ...........................................، راستی شما که رییس کمیسیون انرژی مجلس هستید از رای پرونده کرسنت خبر دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی دیگه چه خبر؟؟؟؟؟؟
  • بی نام EU ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    23 1
    آدم واقعا حالش از شنیدن بعضی کلمات بد میشه. جوری میگن فرهیخته انگار هرکدوم الآن بورسیه آمریکا و اروپا رو کنار گذاشتن می خوان بیان اینجا دکتر بشن که حالا چه گلی به سر آموزش عالی بزنن؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
      10 1
      جالبه بدونید ا کثریت این فرهیخته ها قصد برگشت به مملکت را هم ندارند و رفتند اونور آب برا خودشون اوضاعی دست و پا کردن.
  • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    19 1
    جل الخالق با یک ایمیل کنار می گذارند اما راست می فرمایید ولی در دولت قبلی بود شرایط کمی تغییر کرده جناب میرکاظمی در دولت قبل بود که استادیار با انتصاب شد رییس دانشگاه تهران با اون عقبه در دولت قبل بود که با تلفن شخصی رو هیات علمی می کردند و ...
  • بی نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    25 1
    شما در ابتدا جوابگوی اشتباهات فراوان در زمان وزارت خود باشید و بگویید با اون همه درآمد نفتی مملکت چه کردید
  • مصطفی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    20 1
    آقای میر کاظمی فضای آرام از نظر شما ساکت کردن افراد بابه سلیقه ی افراطیه خودتونه
  • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    14 1
    داشته باشین سه هزار جوان فرهیخته.....
  • بی نام A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    14 1
    کاش نمایندگان در دوره وزارت شما بیدار بودند
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    17 1
    میرکاظمی در ادامه با بیان این مطلب که شأن اعضای هیأت علمی در طول یکسال گذشته حفظ نشده است، خاطرنشان کرد: اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها را با یک ایمیل کنار می‌گذارند و تلفنی بیان می‌کنند که در دانشگاه حضور نیابند و حتی فرصت نوشتن استعفا را به اعضای هیأت علمی نمی‌دهند تا وزیر با استعفای اعضا موافقت کند این موارد در د ردوره‌های قبل دانشگاه‌ها باب نبود که ما امروز این روند را در دانشگاه‌ها شاهد هستیم اقای میر کاظمی این رفتار دوره ی قبل بود یادتونه وزیر امور خارجه رو وسط ماموریت عزل کردن اینا که از اخلاق های دولت قبل بود
  • بی نام JO ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    15 1
    51 نفر از 290 نماینده معادل 80 میشه؟ گویا شما دکتر هم هستید و سابقه وزارت هم دارید
  • بی نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    14 1
    احتمالا ایشان از این بیم دارند که پس از بررسی مدارک پیشین در وزارت علوم سراغ وزارت نفت بروند
  • ایرانی IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    12 0
    این آقای میر کاظمی اول بیایند جواب اینهمه خسارت سنگینی که بر مملکت در زمان تصدی وزارتشان وارد کرده اند راابدهند نمی خواهد سخنگوی ملت باشند. خبر آنلاین بچاپ
  • بی نام A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    20 1
    لطفا تهرانيا در راي دادنشون دقت كنن هرچي ميكشيم از نمايندهاي فرهيخته شماست .طرف ميليارد دلار به كشور ضرر زده نظرم ميده .مسپارمت دست خدا
  • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    15 1
    آقای میرکاظمی تن بیشتر یابشکه؟
  • بی نام A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    21 1
    زن نماینده مجلس و فرزند نماینده مجلس و خود نماینده مجلس با هم خانوادگی نخبه هستند با معدل چهارده؟؟
  • بی نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    13 1
    آیا ایشان همان وزیر نفت دولت احمدی نژاد نیستند؟ از ماجرای بنزین غیر استاندارد جه خبر؟
  • فرزاد A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    8 1
    :|
  • بی نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    11 1
    جوانان فرهیخته مملکت؟ نمردیمو معنای فرهیخته رو فهمیدیم
  • محمدعلی RO ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    14 1
    ما یه دوستی داریم که معدل دانشگاهش 19 هست در رشته برق و بورسیه هم نشده.اونوقت ایشون فرهیخته نیست اونایی که با معدل 13 بورسیه شدن فرهیخته هستن؟
  • بی نام A1 ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    10 1
    ااقای کاطمی بنحوی فرار بجلو میکند که سوال از وی در خصوص وضعیت صنعت نفت کشور در زمان مدیریت ایشان به حاشیه برود.
  • بی نام CA ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    10 0
    مطابق نظر ایشان امروز باید حداقل 230 نفر از مجلسیان با استیضاح موافق باشند . اگر نبودند ایشان حاضر بعذر خواهی از این مطلب دروغشان هستند؟
  • بی نام A1 ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    12 1
    دیگه معدل 18 نبود توی این مملکت
  • بی نام A1 ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    7 1
    نمایندگان مجلس در خانه ملت هر تخلفی که در کشور مشاهده کنند رسیدگی خواهند کرد؟
  • رستگار A1 ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    8 1
    شما بجای فرافکنی جوابگوی بنزین آلوده ای سرطانزای تولید پتروشیمی باش که جان هزاران نفر از مردم این سرزمین را به خطر انداخت
  • علی IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    11 1
    وای به حال اونا که شما بهشون میگی فرهیختهراستی مسعود جان نگفتی چرا سوآپ نفت رو قطع کردی و......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    10 1
    حالا ای فرهیختگی که گفتی یعنی چه ؟
  • بی نام IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    16 1
    معلوم میشود این آقای پایداری به راه و روش و منش احمدی نژاد به معنای واقعی پای بند است
  • رضا IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    11 1
    جناب آقاي ميركاضمي همه چيز امروز آشكار خواهد شد كه استيضاح چند درصد راي مي آورد
  • محمد A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    18 1
    اقای نماینده شما بروید همان ضرر و زیانی که از بابت لغو قراردادهای کرسنت به کشور تحمیل نمودید را جمع کنید .اموزش عالی به کنار....
  • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    8 12
    احسنت
  • nazi A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    16 1
    شماها یعنی معنای رشد علمی رو هم می دونید یعنی چی؟:
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    16 1
    مردم ایران باید آقای میرکاظمی را برای بنزینهای آلوده استیضاح کنند
  • علي EU ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    13 1
    منظورتون از اينكه رشد علمي متوقف مانده چيه؟ يعني ما تا قبل از دوره ي اين وزير رشد علمي داشتيم و الآن نداريم؟ ملاك شما براي تشخيص وجود يا عدم وجود رشد علمي چيست؟
  • محمد A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    1 0
    جوان فرهیخته نیاز به بورس ندارد خودش قبول می شود و انوری ها او را می قاپند