ایسا نوشت:

معاون وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام مدارس از روز فردا، (شنبه دوم خردادماه) خبر داد و تاکید کرد:‌ اخذ وجه اجباری از خانواده‌ها هنگام ثبت نام ممنوع است.

علی زرافشان با بیان اینکه از هفته‌های گذشته دستورالعمل ثبت نام به استان‌ها ارسال شده و آمادگی کامل در این خصوص وجود دارد اظهار کرد: مطابق سالهای گذشته عملیات ثبت نام مدارس از اول خردادماه آغاز می‌شود.

وی افزود: بر این اساس دانش آموزان پایه اول دبستان با توجه به اینکه مراحل ثبت نام نیاز به مراجعه به پایگاه های سنجش دارد می توانند به مدارس مراجعه و فرم‌ها و معرفی نامه‌های مربوط را دریافت و پس از طی مراحل سنجش و دریافت گواهی سلامت برای تکمیل روند اقدام کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام میان پایه در سامانه اینترنتی "سناد" توسط مدیران مدارس انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست گفت: البته پایه هفتم و پیش دانشگاهی نیز پایه‌های ورودی هستند و دانش آموزان باید برای ثبت نام در مدرسه حاضر شوند.

زرافشان ادامه داد: به جز کلاس اولی ها که ثبت نام آنها از اول خرداد شروع می‌شود، سایر پایه ها بعد از اعلام نتایج امتحانات، می توانند در این خصوص اقدام کنند.

وی همچنین از الکترونیکی شدن ثبت نام در مدارس شاهد و همچنین امر سنجش سلامت در پایگاههای سنجش خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس نتایج حاصل از سنجش اطلاعات در پایگاه‌ها به صورت آنلاین ثبت و به مراجع ذیربط منتقل می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اخذ وجه اجباری از خانواده‌ها هنگام ثبت نام ممنوع است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    اگه غذا هم گرون شد نخوریم؟
  • لطفی A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    9 0
    مدیر پول نگیره . پول اب . برق . تلفن ، ماژیک و برگه و هزینه های دیگه مدرسه رو از کجا بده ؟؟؟؟؟ نه اینکه هر روز دارین به مدرسه ها پول و وسیله میدین . خجالت هم نمیکشید این حرفا رو میزند؟
    • مدیر مدرسه RO ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      1 0
      آموزش و پرورش به قه قرا میره و بس ... چرا خجالت بکشن ؟ قراره فقط مردم بگن که نگاه کنید اینا چقدر به فکر بچه های ما هستند...