ایسنا نوشت: فرمانده پلیس راه کشور ضمن ارائه توضیحاتی درباره چرایی انسداد محور چالوس از بازگشایی این محور خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی درباره دلیل انسداد محور چالوس، گفت: حوالی ساعت 13:30 امروز و در پی بارش شدید باران در محور چالوس تصمیم بر این شد تا به منظور پیشگیری از حادثه مشابهی که در سیل سیجان شاهد آن بودیم جاده چالوس به سمت کرج مسدود شود و به همین منظور خودروها از ورودی چالوس اجازه تردد از این محور را نداشتند.

حمیدی با بیان این که در ورودی جاده چالوس از استان البرز نیز همین تصمیم گرفته شد، گفت:‌ هم‌چنین همکاران من به دلیل این که به هنگام بارش‌های شدید امکان ریزش کوه و جاری شدن سیلاب وجود دارد اقدام به تخلیه بار ترافیکی از داخل جاده چالوس کردند که این وضعیت تا حوالی ساعت 18 ادامه داشت و پس از آن با کاهش شدت بارش این جاده مجددا بازگشایی شد.

وی با اشاره به شرایط جوی روزهای اخیر، افزود: متاسفانه در چند روز گذشته چندین مورد حادثه رانندگی به ویژه خروج از جاده توسط اتوبوس‌های مسافربری داشتیم که لازم است رانندگان حین رانندگی در این مسیرها ضمن رعایت فاصله طولی مناسب با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به حادثه‌ای که ظهر امروز در جاده قزین - کرج رخ داد، خاطرنشان کرد: به دلیل لغزنده بودن جاده در مقطعی از این محور یک اتوبوس مسافربری از جاده خارج شده و در همان محدوده دو دستگاه کامیون نیز با یکدیگر برخورد کرده و چند خودروی سواری نیز تصادف کردند. علت این حوادث رعایت نکردن فاصله طولی گزارش شده است اما خوشبختانه با توجه به این که رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کرده بودند هیچ یک از تصادفات مورد فوتی نداشت و چند نفر به شکل سطحی دچار مصدومیت شدند.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع آخرین وضعیت جوی ترافیکی و همین‌طور امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =