ایسنا نوشت:

رییس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی‌فروشان اعلام کرد: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای عرضه در ماه مبارک رمضان 10 هزار تومان و درجه دو 9500 تومان در نظر گرفته شده است.

علی بهرمند اظهار کرد: قیمت زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان حدود 15 درصد افزایش می‌یابد که این مبلغ در کمیسیون اتاق اصناف مصوب شده و قرار است هیات رییسه نیز آن را به تصویب برساند.

وی با بیان اینکه حدود 1070 قنادی دارای پروانه فعال هستند، افزود: البته تعدادی نیز درخواست اخذ مجوز داده‌اند که پرونده آن‌ها در حال بررسی است و در صورت تایید، حدود 1500 واحد مجوزدار خواهیم داشت.

بهرمند با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در سال گذشته 8500 تومان و درجه دو 8000 تومان بود، به مردم توصیه کرد که حتما از واحدهای مجاز خریداری کنند، چون ممکن است به دلیل استفاده از مواد غیربهداشتی با مشکلاتی مواجه شوند.

رییس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی‌فروشان تاکید کرد: فروش زولبیا و بامیه در واحد‌هایی که قنادی نیستند تخلف محسوب می شود چراکه اکثر آنها غیراستاندارد و غیر بهداشتی هستند و بعضا محصولات خود را با قیمت پایین‌تری عضه می‌کنند.

وی افزود: از حدود دو ماه گذشته با ادارات بهداشت مناطق مختلف مذاکراتی را آغاز کردیم تا از فروش این شیرینی در ماه رمضان در واحد‌های غیرمجاز جلوگیری کنند.

بهرمند یادآور شد: هر کیلوگرم شیرینی تر در قنادی‌های درجه یک به قیمت 12 هزار و 500 تومان، شیرینی زبان و پاپیون 10 هزار و 500 تومان و شیرینی گل محمدی (دانمارکی) 9600 تومان به فروش می‌رسد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    2 0
    بهرمند یادآور شد: هر کیلوگرم شیرینی تر در قنادی‌های درجه یک به قیمت 12 هزار و 500 تومان، شیرینی زبان و پاپیون 10 هزار و 500 تومان و شیرینی گل محمدی دانمارکی 9600 تومان به فروش می‌رسد. خودتون به چیزی که یادآور شدید اعتقاد دارین؟ یه سری به شیرینی فروشیهای معروف بزنید و قیمتها رو ببینید لدفن
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    1 0
    حالا انگار واحدهاي مجاز هم چقدر بهداشتي اند