آمار بازدید گردشگران در خوزستان از مرز 9 میلیون بازدید گذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اعلام این آمار تاکید کرد: اگرچه اولویت ما در جذب گردشگران همواره کیفیت ارایه خدمات سفر، کرامت گردشگران و رعایت استاندارهای گردشگرپذیری است و نوروز 94 هم همین اولویت‌ها در دستور کار قرار دارد، با این حال کمیت بازدید‌های گردشگران در این مدت هم یک رکورد در گردشگری خوزستان به حساب می‌آید.

افشین حیدری تاکید کرد: بر اساس آخرین آماری که از سراسر استان گزارش شده در 15 روز از آغاز 26 اسفند 93 تا پایان روز 11 فروردین سال نو، 9 میلیون و 42 هزار و 825 بازدید انجام شده است.

او با تاکید بر این که از نظر آماری تعریف تعداد گردشگر با تعداد بازدید تفاوت دارد، خبر داد که گردشگران دفاع مقدس نیز در آمار اعلام‌شده تعداد بازدید لحاظ شده است.

به گفته حیدری در آمار گردشگران دفاع مقدس، علاوه بر اردوهای راهیان نور، حضور مردم با خودروهای شخصی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بیشتر شده و این نشان‌دهنده آن است که گردشگری دفاع مقدس جای خود را در بین خانواده‌های ایرانی پیدا کرده و بخشی از برنامه سفر خانواده‌ها شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با قدردانی از بنیان‌گذاران و برپاکنندگان زیرساخت‌ها برای اردوهای راهیان نور تاکید کرد: با اقداماتی که طی سال‌های گذشته برای راهیان نور صورت گرفته، خوزستان اکنون به یک استان گردشگری زیارتی تبدیل شده است.

مدیر کل و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان ادامه داد: هر خوزستانی یک میراث‌بان و یک راهنمای گردشگری است. ما سعی داریم خوزستان را بهتر از همیشه معرفی کنیم و مثل همیشه خاطره خوبی از خوزستان و خوزستانی در یادها باقی بگذاریم تا این قول مشهور همچنان پایدار بماند که خوزستانی‌ها مردمانی خونگرم‌اند و درهای خوزستان برای ورود گردشگران همیشه باز است.

حیدری در حالی از رکورد جدید در تعداد بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان خبر داد که این استان در نوروز گذشته دومین استان گردشگرپذیر ایران بر پایه تعداد بازدید بوده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    15 1
    اما حق التدریس مهر و آبان و آذر و دی و بهمن و اسفند معلان خوزستان هنوز پرداخت نشده