۰ نفر
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای «روز طبیعت»

تسنیم نوشت:

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور پایتخت برای روز طبیعت و استقرار ماموران پلیس از ساعت ۵ صبح، از مردم خواست تا با رعایت قانون، از توقف در حاشیه بزرگراه و حمل نفرات در قسمت بار وانت، خودداری کنند.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به تمهیدات پلیس برای روز سیزدهم فروردین ماه امسال اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده،‌ مقرر شد تا 100 در صد توان پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 5 صبح روز سیزدهم فرودین ماه، به کار گرفته شوند تا در این روز در تمامی پایتخت، به خصوص در مجاورت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، شاهد وضعیت ترافیکی مناسبی باشیم.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این روز با حضور ماموران پلیس راهور پایتخت در معابر حاشیه پارک‌ها و تفرجگاه‌های تهران که در سنوات گذشته با حضور پرتعداد شهروندان، شاهد مشکلات ترافیکی بودیم، سعی داریم تا پوشش ترافیکی مناسبی را برای این نقاط از جمله پارک‌های جنگلی چیتگر، لویزان، طالقانی، سرخه حصار و همچنین بوستان‌های اصلی همچون بوستان ولایت، لاله، ملت و ... در نظر بگیریم تا شاهد کمترین مشکلات ترافیکی در این معابر باشیم.

عابدی همچنین از استقرار ماموران پلیس در محور لواسانات در حاشیه شهر تهران به منظور پوشش کامل ترافیکی در روز طبیعت نیز خبر داد.

محدودیت تردد کامیون در روز طبیعت

وی در ادامه به محدودیت‌های ترافیکی در روز سیزهم فرودین ماه نیز اشاره کرد و گفت: در این روز تردد تمامی کامیون‌ها از سطح معابر پایتخت ممنوع است.

عابدی ادامه داد: همچنین با توجه به احتمال پر شدن ظرفیت برخی از پارک‌ها و تفرجگاه‌های پایتخت به دنبال استقبال مردمی برای حضور در این مناطق، امکان دارد ممنوعیت تردد در معابر حاشیه‌ای این مناطق به صورت ساعتی اعمال شود.

انتظار همکاری مردم با پلیس برای عدم توقف در حاشیه بزرگراه‌ها/ حمل مسافر پشت وانت ممنوع!

جانشین رئیس پلیس راهور در ادامه تشریح برنامه‌های پلیس برای روز طبیعت اظهار داشت:‌ با توجه به قرار داشتن برخی از پارک‌ها و تفرجگاه‌های پایتخت در حاشیه بزرگراه‌ها،‌ از همشهریان عزیز این انتظار را داریم که به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ، برای خود و سایر همشهریان،‌ از پارک و توقف خودروی خود در حاشیه بزرگراه‌ها به شدت پرهیز کنند و با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

عابدی خاطرنشان کرد:‌ همچنین باید توجه داشته باشند که حمل مسافر در قسمت بار وانت و کامیون،‌ مخاطرات بسیاری دارد و از این رو پلیس برای حفظ جان شهروندان، اجازه تردد وانت‌هایی که اقدام به جابجایی و حمل نفرات در قسمت بار خود می‌کنند، نخواهد داد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =