کاپیتان پرسپولیس توانست با گل خود، هدیه سه امتیازی را به هواداران پرسپولیس بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نوری موفق شد با ضربه سر، دروازه مهدی رحمتی گلر پیکان را در دقیقه 75 باز کند و پرسپولیس را به یک برد شیرین برساند. نوری در پایان بازی و در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من بازی بسیار سخت بود و ما در سطح بالایی مقابل پیکان به میدان رفتیم که خوشبختانه شانس با ما یار بود تا با گلزنی مقابل این حریف، به خواسته مان برسیم و برد شیرینی به دست بیاوریم. 

این بازیکن اضافه کرد: در نیمه اول، چند فرصت بسیار خوب برای گلزنی داشتیم که قدر فرصت های مان را ندانستیم اما در نیمه دوم، تلاش بازیکنان چند برابر شد و از یک موقعیت بهترین استفاده را بردیم تا با دست پر از میدان خارج شویم. از این به بعد باید با تمرکز بیشتری کار کنیم تا حداقل در پایان نیم فصل جایگاه بهتری برای خود بسازیم. می خواهیم در نیم فصل دوم فقط برای کسب عنوان قهرمانی بجنگیم.
نوری در مورد خوشحالی بعد از گل خود نیز گفت: چند ساعت قبل از بازی از یکی از دوستانم خواستم سربند «یاحسین» برایم بیاورد، چرا که می‌دانستم گلزنی می‌کنم و می‌خواستم بعد از زدن گل سربلند «یاحسین» را نشان دهم. من از کودکی عاشق امام حسین (ع) بوده‌ام و امیدوارم در این ماه عزیز دعاهای مردم مستجاب شود.
نوری که حسابی از کسب برد مقابل پیکان خوشحال بود، اضافه کرد: این چهل‌ویکمین گل من برای پرسپولیس بود. از این بابت خدا را شکر می‌کنم. از بچه‌های تیم نیز تشکر می‌کنم، چرا که در واقع زحمات آنها را تکمیل کردم.
کاپیتان سرخپوشان در خصوص صحنه ای که با مهدی رحمتی شوخی کرد و دروازه بان پیکان او را به داخل دروازه هل داد گفت: سالهاست که ما با هم رفاقت داریم. درآن صحنه هم اتفاق عجیبی رخ نداد، فقط من خواستم توپ را با سر وارد دروازه کنم که مهدی رحمتی مرا به داخل دروازه هل داد و گفت به جای توپ، خودت باید وارد دروازه شوی! من هم اول خودم وارد دروازه شدم و چند دقیقه بعد توپ را وارد دروازه رحمتی کردم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =