تیم ملی کشتی آزاد ایران با 4 طلا و یک نقره، در بازی های آسیایی نقش بسزایی در موفقیت کاروان ایران داشت.

خبرآنلاین از کاربران خود خواست تا درباره رسول خادم سرمربی آزادکاران که نقش بسزایی در موفقیت این تیم داشت، دیدگاه های خود را طرح کنند.

 موافقان آقای خادم او را مرد عمل نه حرف، نماد غیرت تعصب و دلسوز و زحمتکش خواندند. آنان ورود رسول به عرصه سیاسی را ناموفق دانستند ومعتقدند که او در کشتی موفق و در سیاست ناموفق بود. این گروه ازکاربران از او خواستند که به سیاست باز نگردد.

حامیان جدی او هم او را  تختی زمان و «آقای خاص کشتی» لقب دادند، یکی از موافقان او درباره خصوصیات فردی خادم نوشت که او را هميشه متواضع ،سالم ،با غيرت ،مؤدب ،مهربان ،دلسوز، با غيرت ،با غيرت ،با غيرت دیده است.

دیگری نیز نوشت که برخلاف خیلی ها خرده شیشه نداردو در کارش استاد است، ولی اشکالش این است که هم مربی است هم رئیس فدراسیون.

مخالفان رئیس فدراسیون هم معتقدند که او یا باید سر مربی باشد یا ریس فدراسیون. کاربری که این نظر را ثبت کرد نوشت اگر دو تا کار را نداشت شاید بیشتر مدال می گرفتیم.

کاربر دیگری هم خادم را متهم کرده که رئیس فدراسیونی است که عشق مربی گری و سیاست است.این کاربر پیش بینی کرده او به سیاست باز می گردد.

 

مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد محمودی A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    11 2
    آقا رسول بعلت عشق و علاقه ای که به کشتی و ایران زمین دارد کوچ کشتی گیران را هم انجام میدهد در حقیقت ایشان به حق ریاست فدراسیون را بعهده دارند. و ریاست فدراسیون سیاسی نیست. تختی دیگری که باید تا زنده هست قدرش را بدانیم.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    3 0
    از این که پشت میز نشین نیست عالیه.......خیلی ها میز و ول نمیکنند