آنچه "سلیمانی"ها در آئینه ی تاریخ تابانده اند

مردانی که دست از همه چیز غیر از اصول اعتقادی خود شسته اند ، و بهترین تفکرات را با استعانت از خداوند رحمان برای غلبه بر دشمنان بکار می گیرند ، شایسته ی تقدیرند . آن هم نه از جانب کمترین هایی چون نویسنده .

جناب آمریکا کلا قصد این را ندارد که از تاریخ کمک بگیرد ، و البته قوانین بین الملل هم به قدر کافی منفذ و مفر برای دور خوردن و نادیده گرفته شدن دارند که اگر این جناب هوس آتش افروزی کند ، نیازی به اجماع در شورای امنیت سازمان ملل برای دریافت مجوز جهت انجام عملیات های نظامی در سایر نقاط جهان را نخواهد داشت .
هرچند در حملات نظامی آمریکا و تصرف و اشغال ، به بهانه های واهی در کشور های افغانستان و عراق عملا خون میلیونها نفر آن هم مسلمان ریخته شد ، و بعد از امتناع ایشان از مداخله ی نظامی در سوریه و تحمل قهر دوقلوهای ترکیه و عربستان و نوچه های منطقه ای ایشان ، برای ساقط کردن نظام قانونی بشار اسد و بعد مشاهده ی رویدادهای بیشرمانه ترین فجایع انسانی در این کشور و عراق به دست مولود نامبارک "داعش" - که قبلا نیز اشاره داشته ایم به پدر آمریکایی و مادر اسرائیلی اینان - حال که کار به انتها رسیده و تومار این متحجرین انسان نما توسط سردارانی چون "حاج قاسم سلیمانی" ها پیچیده شده ، باز هم این جناب به فکر مداخله ی نظامی افتاده و قصد دارد تا در آشوب بازار منطقه برای خود سهمی نیز در این مورد مجزا نماید تا همچون گذشته خود را ناجی ملت ها نامیده و تاریخ را به نام خود مصادره نماید .
این جناب که قدرت چانه زنی خود را در مقابل تنها ترین عضو آسیایی ناتو برای متقاعد کردن نبرد با داعش را نیز از دست داده ، بفکر افتاده تا آبروی رفته را برای خود احیا نماید ، غافل از اینکه سنت های الهی هرگز چنین اجازه ای را نه به ایشان که به هیچ مکاری نمی دهد .نمایندگان ایشان در سازمان ملل و شورای امنیت بجای معرفی خود به عنوان فرشته ی نجات ملت های مورد تجاوز قرار گرفته ، بهتر است دست از لجاجت و خونریزی و شیطنت بردارند تا شاید با این کار مفتخوران دلار های نفتی وهابیت نیز حقیقت را دریافته و بجای دستاویز قراردادن "منافقین" معلوم الحال برای پیاده سازی سایر مقاصد شوم خود در سوریه و عراق ، به حق حیات انسانهای آزاده و مردم منطقه لااقل از منظر "حقوق بشری" نیم نگاهی داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    12 18
    چه آقای سلیمانی صاحب صفاتی که بش نسبت داده می‌شه باشه چه نباشه، در هر صورت قهرمان و اسطوره ساختن از یک فرد نظامی در شان ما نیست. نباید جوری رفتار کنیم که فردایی که تاریخ این دوران رو می‌نویسن بگن اسطوره مردم این روزگار یک فرد نظامی بود، ما لایق اسطوره‌های بهتری هستیم و این اسطوره ها رو داریم. کسانی که برای اثبات قهرمان بودن نیازی به تفنگ و تپانچه ندارن.
    • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
      0 0
      چه شان بامنزلتی داری احسن به این فکر بکر عالی
  • بی نام A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    10 7
    عشق مني