باشگاه خبرنگاران نوشت:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: صحنه‌سازی درباره ورود پول‌های کثیف به انتخابات مطلوب نیست.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در واکنش به اظهارات تازه وزیر دادگستری مبنی بر تکرار موضوع ورود پول‌های کثیف به انتخابات گفت: درباره موضوع ورود پول‌های کثیف به انتخابات دو توقع از دولت وجود دارد.

او گفت: توقع اول این است که اگر مواردی در این رابطه وجود دارد و کسانی دچار چنین معضلی هستند با آن‌ها مدارا نشود و دوم این که اگر چنین موردی وجود ندارد، نباید این موضوع به صحنه‌سازی‌ها کشیده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: توقع ما این است که بی‌مهابا این رخداد با عکس العمل قانونی و قضایی مسئولین مواجه شود.

ندیمی تأکید کرد: اینکه برخی به این پدیده تنها در قالب طرح موضوع اکتفا می‌کنند موردی عادی بوده و اگر بتوانیم از طریق نظامات قانونی جلوی این موضوع را بگیریم دقیقاً‌ اقدام لازم را انجام داده‌ایم.
این نماینده مجلس با طرح پیشنهادی عنوان کرد: مثلاً پیشنهاد می‌کنیم که لایحه‌ای از سوی دولت مبنی بر "لایحه جامع در مورد پدیده پول کثیف به انتخابات" به مجلس ارائه شود.

ندیمی گفت: بی‌شک طبق این لایحه می‌توان علت و عوامل ورود پول‌های کثیف به انتخابات را شناسایی و از آن جلوگیری کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: مجلس آمادگی این موضوع را دارد که در صورت ارائه این لایحه تمام موارد آن را بررسی کند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =