امشب مسابقه کتابخوانی «خندوانه» به پایان می‌رسد

تسنیم نوشت: اختتامیه مسابقه کتابخوانی برنامه خندوانه با عنوان «بخون و ببر» امشب از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رامبد جوان، مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه» که چندی پیش و در حین نمایش این برنامه تلویزیونی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «بخون و ببر» خبر داد ه بود و در جریان این مسابقه، کتاب‌های «جام جهانی در جوادیه» از داوود امیریان و «یک عاشقانه آرام» نادر ابراهیمی را معرفی کرده بود این معرفی در راستای مسابقه و کمپین کتابخوانی «نارگیله خندوانه» اجرا شد.

براساس اعلام رامبد جوان جایزه نفر اول این مسابقه تلویزیونی 20 میلیون تومان تعیین شده است و نفرات برتر این مسابقه در یکی از برنامه‌های خندوانه شرکت کرده و در یک مسابقه حضوری برندگان جوایز اصلی مشخص می‌شوند.

علاقه‌مندان هم می‌توانستند برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه و دریافت نسخه الکترونیک کتاب‌ها از نرم‌افزار کتابخوان خط‌خوان (khatkhan.com ) استفاده کرده یا برای خرید اینترنتی به سایت www.ketabkhon.ir مراجعه کنند. همچنین دو راه دیگر ارسال "خندوانه" به 10005720 برای خرید پیامکی و سامانه *780# برای خرید نقدی نیز توسط برنامه رامبد جوان معرفی شده بود.

حالا و پس از برگزاری این مسابقه، اختتامیه جذاب و دیدینی اولین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «بخون و ببر» با حضور جناب خان، امشب ساعت 22:15 دقیقه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =