پوری حسینی معتقد است عده ای سال ها عادت کرده اند از جیب مردم و دولت مشهور شوند و امروز علنا به ما می گویند اجازه نمی دهیم کار واگذاری صورت گیرد.

به گزارش سایت وزارت ورزش؛ معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی گفت : واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید در سال 1389 تمام می شد که به دلیل اهمال مسئولان وقت اینکار صورت نگرفت.
پوری حسینی افزود : مصوبه مجلس برای این دوباشگاه موجود است و سایر قوانین بالادستی نظیر اصل 44 هم موید لزوم واگذاری دوباشگاه است و دولت دهم باید کار واگذاری را در سال 89 طبق قانون مجلس تمام می کرد ولی از زیر بار آن شانه خالی کرد و باید امروز پاسخگوی مردم و رسانه ها وقانون باشند.
رئیس سازمان خصوصی با اشاره به مصوبه هیات واگذاری که ریاست آن با وزیر اقتصاد است گفت : طبق قانون مجلس دولت حق تیم داری ندارد و کلیه هزینه هایی که طی سالهای 90 ، 91 و 92 صورت گرفته اضافه بر قانون بوده است و خوشحالم با همت دولت یازدهم و کمک های گودرزی وزیر ورزش و خادم این روند بر زمین مانده به رغم همه تهمت ها و سنگ اندازی های برخی افراد ذی نفع با سرعت طی شده است.
پوری حسینی در پاسخ به این سئوال که چه کسانی مانع کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند گفت: مایل نیستم نام کسی را ببرم ولی شما ببنید سالها عده ای از جیب مردم و دولت مشهور شدند و امروز علنا به ما می گویند اجازه نمی دهیم کار واگذاری صورت گیرد ولی به این افراد می گویم بهتر است دست به جیب شوند برای شهرت بیشتر بیایند در صورت داشتن همه شرایط سهام بخرند و همراهی کنند.
رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد احتمال تغییر مصوبه هیات واگذاری برای فروش استقلال و پرسپولیس گفت : رئیس این هیات وزیر محترم اقتصاد است و وزرای ورزش و دادگستری به همراه روسای اتاق بازرگانی و چند نهاد موثر اقتصادی و تصمیم گیر دیگر عضویت دارند در این هیات وزیر ورزش و جوانان حق رای ندارد ولی نظر مشورتی ایشان نافذ است و آنطور که من اطلاع دارم اعضای هیات واگذاری برای فروش سهام این دوباشگاه از ما به عنوان سازمان خصوصی سازی مصرتر هستند و مطمئن باشید اینکار با طی تشریفات قانونی صورت خواهد گرفت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    2 2
    زمان مزايده همشون ساكت شده بودند. دوباره باشگاه ها نتيجه نگيرند، فرياد وافوتبالاشون ميره آسمون. اونايي كه سالها مي گفتن ميخوان تيم ها رو بخرن چي شدن پس؟