مکانی: دلم روشن است که صعود می کنیم/به یک چهارم آسیا می رویم و این نتیجه را در تاریخ ثبت می کنیم

دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه دلش به صعود پرسپولیس به جمع هشت تیم برتر آسیا روشن است، گفت: بازیکنان ما با جان و دل از نتیجه بازی رفت دفاع می‌کنند.

به گزارش مهر، سوشا مکانی درباره دیدار برگشت تیم فوتبال پرسپولیس با الهلال عربستان که فردا سه شنبه برگزار می‌شود، اظهار کرد: همه می‌‌دانند که این مسابقه چقدر مهم است. بدون شک این مهمترین بازی چند سال اخیر پرسپولیس است که با پیروزی در آن یا گرفتن نتیجه مناسب می توانیم همه نگاه ها را در آسیا به خود جلب کنیم.
وی افزود: مطمئنم در بازی فردا نتیجه ای رقم می خورد که به نفع پرسپولیس باشد و با نتیجه بازی بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.
مکانی با بیان اینکه خیلی از تیم‌ها با هزینه های کلان از مرحله گروهی هم بالا نیامدند، گفت: با این حال ما توانستیم به مرحله یک هشتم برسیم و این کار را با یکسری جوان بی ادعا و کادر فنی مجرب انجام دادیم. ما می توانیم با صعود به مرحله یک چهارم، این نتیجه را در تاریخ ثبت کنیم.
دروازه بان پرسپولیس تاکید کرد: خیلی ها از پرسپولیس به عنوان ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ یاد می کردند. ولی ما می توانیم با صعود به جمع هشت تیم برتر، حقانیت بازیکنان و کم لطفی که در حق آنها شده بود را جبران کنیم.
وی درباره اینکه بعد از بازی رفت تصور می کرد از دیدار برگشت محروم شده است، خاطرنشان کرد: خودم فکر می کردم محروم هستم ولی ته دلم می دانستم که بخشیده می شوم چون سال گذشته در تیم فولاد بعضی از بازیکنان همین شرایط را داشتند.
مکانی درباره پیش بینی اش از بازی هم خاطرنشان کرد: دلم روشن است که می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. نمی دانم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد و چه چیزی انتظار ما را می کشد ولی هوداران مطمئن باشند که بازیکنان با جان و دل از نتیجه بازی رفت دفاع خواهند کرد.
دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت: کارشکنی عربستانی ها مهم نیست. الهلال چه در زمین تیم بارسلونا باشد و چه خارج از زمین حاشیه سازی کند، هیچ چیز نمی تواند جلوی انگیزه و تلاش بازیکنان پرسپولیس را بگیرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    27 20
    این متوهم مثل اینکه نمی دونه تا حالا تیمهایی مثل استقلال سپاهان ذوب آهن پاس این مرحله رو گذروندن به قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدن، در تاریخ ثبت می کنیم؟
    • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
      23 14
      بابا بنده خدا منظورش اين بوده که تا حالا پرسپوليس به اين جا نرسيده ... براي اينا رسيدن به يک هشتم آسيا يک واقعه‌ي تاريخيه....
    • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
      4 0
      وای مردم از خنده به نکته فوق ریزی اشاره کردی