چگونه سیتی سنتر اصفهان خبر ساز شد/ماجرای لوله آبی که رها شد

مدیر عامل مجموعه تجاری سیتی سنتر اصفهان گفت: هیچ سقفی در این مجموعه ریزش نکرده است بلکه تنها محافظ نگهدارنده لوله آب از جای اصلی خود رها شد و اتفاق دیروز را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود صرامی به مهر گفت: حادثه روز گذشته در سیتی سنتر هیچ خسارت جانی در بر نداشته است بلکه تنها هفت نفر آسیب جزئی دیدند که از این تعداد ۳ نفر در درون مجموعه به صورت سرپایی درمان و ۴ نفر به بیمارستان الزهرا (س) انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه کمترین خسارت جانی به فردی وارد نشده است، ادامه داد: این حادثه ارتباطی به سازه و ساختمان مجموعه سیتی سنتر ندارد که نه سقفی ریزش کرده و نه لوله ای ترکیده است که آبی بر سر کسی بریزد و جانمایی لوله آب و فاضلاب نیز نامناسب نبوده است.

مدیر عامل مجموعه تجاری سیتی سنتر اصفهان یادآور شد: در جریان این حادثه محافظ نگهدارنده لوله آب و فاضلاب از جای اصلی خود رها شده است به طوری که حتی خود لوله نیز آسیب ندیده چون درون سازه کار نشده است و تنها زمانیکه از جای اصلی خود خارج شد، بر روی خودروهای پارک شده در پارکینگ فرو ریخت.

وی بیان داشت: هنوز علت خروج این لوله را نمی دانیم و کارگروهی به این منظور متشکل از شهرداری، آتش نشانی، فنی و تیم مهندسی این مجموعه و نیروهای تعمیرکار برای بررسی حادثه تشکیل شده است.

صرامی اعلام کرد: تنها یک قسمت از پارکینگ درگیر این حادثه است و هیچ ارتباطی به مجموعه تجاری سیتی سنتر ندارد و این بخش فعال است.

وی بیان داشت: مجموعه تجاری سیتی سنتر به نحوی ساخته شده است که در فصول سرد سال، گرما حاکم است و در فصل گرم سال، سرما حاکم است بنابراین در حال حاضر اولویت کار ما نصب تجهیزات مورد نیاز برای تامین آب مورد نیاز سرویس بهداشتی مجموعه است.

مدیر عامل مجموعه سیتی سنتر اصفهان با اشاره به اینکه رفاه مردم مهمترین اولویت است ،گفت: این کارگروه در حال بررسی دلیل حادثه است و تا پایان هفته نتیجه مشخص می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =