غلامرضا بهروان بعد از جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: ما بیشترین تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تیم امید تفاهم داشته باشیم اما دوستان ما در تیم امید تغییر برنامه زیادی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بعد از جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی بود و در خصوص وضعیت مالی باشگاه‌ها و چگونگی درآمدزایی آنها صحبت‌هایی انجام شد. برخی‌ برنامه‌ها هم که مربوط به ارتباط اسپانسر و سازمان لیگ بود مورد بررسی قرار گرفت.
او همچنین گفت: در جلسه راجع به ارتباط اسپانسرها با سازمان لیگ صحبت شد. نمایندگانی که در سازمان لیگ از نزدیک مشکلات مالی باشگاه‌ها را رصد می‌کنند به تاج توضیحات مفصلی ارائه دادند.
بهروان درباره تفاهم با تیم ملی امید افزود: ما بیشترین تلاش را می کنیم تا با تیم امید تفاهم داشته باشیم اما دوستان در تیم امید هر روز یک برنامه می‌دهند و تغییر برنامه‌های زیادی داشتند. از زحمات کاشانی و کادرفنی تیم امید و همچنین باشگاه‌هایی که به این تیم بازیکن دادند هم تشکر می‌کنیم اما نمی‌توانیم بازی‌های هفته بیست‌و‌سوم را لغو کنیم. در ابتدای سال با کروش تفاهم کردیم و طبق همان برنامه پیش رفتیم اما در تیم امید خواسته‌ها تغییر کرد و برنامه‌ها عوض شد. ما باید منافع باشگاه‌ها و تیم امید را با هم حفظ کنیم.
بهروان در مورد درخواست پرسپولیس مبنی بر لغو دیدار نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: چنین موضوعی امکان‌پذیر نیست تنها برنامه دیدارهای ذوب‌آهن و پیکان، سپاهان با پدیده و سایپا با ملوان دچار تغییراتی خواهد شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =