اردونشینان تیم‌ملی در رینگ بین‌المللی آبادان/ استکی‌: بوکسورها محک می‌خورند

بوکسورهای اردونشین در دو تیم، رای محک از 20 اسفندماه روی رینگ رقابت‌های بین‌المللی آبادان مبارزه می‌کنند. تورنمنت بین‌المللی آبادان چهارشنبه هفته آینده با حضور 10 تیم‌ شروع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تاكنون حضور بوكسورهاي داغستان، لتوني، عراق، افغانستان، ازبكستان و تركيه قطعي شده است. عليرضا استكي مربي تيم‌ملي معتقد است بوكسورها در آبادان محك مي‌خورند: «حضور در چند تورنمنت خارجي جزو برنامه‌هاي تيم‌ملي بود تا بوكسورها آماده شوند كه تيم به قزاقستان رفت. حالا منتظريم بقيه اردوهاي تداركاتي برون‌مرزي اجرا شود. به نظرم آبادان، هم محك خوبي براي‌شان مقابل خارجي‌‌هاست و هم به آمادگي آنها براي مسابقه‌هاي آينده كمك مي‌كند.»

استكي درباره انتخاب سرمربي تيم‌ملي ادامه مي‌دهد‌: «قرار است بعد از آبادان، يك دوره انتخابي بين بوكسورهاي دو تيم الف و ب برگزار شود و كميته فني با بررسي عملكرد مربيان و بوكسورها در اردوها، تورنمنت آبادان و انتخابي درون اردويي هر مربي‌اي كه بيشترين برد را داشت، سرمربي و مربي انتخاب كند.»او اردوي قزاقستان را پربار مي‌داند‌: «تورنمنت چهارجانبه قزاقستان به دليل سفر ميزبان به بلغارستان لغو شد. ما با ورود به اين كشور متوجه اين موضوع شديم. اول مي‌خواستيم به نشانه اعتراض برگرديم ولي با برآيندي كه داشتيم، به اين نتيجه رسيديم اردو با قدرت اول بوكس جهان به نفع‌ تيم است، به همين خاطر در اردوي قزاقستان چند روز مرور فن و تاكتيك داشتيم. در ديدار تداركاتي سجاد محرابي، امين قاسمي‌پور و مجيد سپهوند عملكرد خيلي خوبي داشتند.

استكي نگراني براي انتخاب سرمربي ندارد: «خودمان نبايد نگراني به وجود بياوريم. حالا بايد وظايف‌مان را به خوبي انجام دهيم. هدف اصلي فدراسيون و كادرفني حضور موفق در مسابقات جهاني و انتخابي المپيك است. گرفتن سهميه خيلي سخت است چراكه در اوزان پايين فقط نفرات اول و دوم سهميه مي‌گيرند و در سنگين‌وزن فقط بوكسورهاي طلايي. با انگيزه‌اي كه بوكسورها دارند به 2 تا 3 سهميه خوشبين هستم.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =