سرمربی موفق ذوب آهن درباره عدم جذب پیام صادقیان گفت:پیام بازیکنی نیست که روی نیمکت بنشیند.

خبرورزشی نوشت:  یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق ذوب‌آهن روز گذشته در مورد تمام مسائل تیمش به ما توضیح داد. او در بین صحبت‌هایش از بازی تدارکاتی با فنرباغچه حرف زد.
درست است كه شما با رقم ميلياردي با حدادي‌فر توافق كرده‌ايد؟
حدادي‌فر يك بازيكن خاص در ذوب‌آهن است. او تنها بازيكني است كه ميلياردي با تيم ما قرارداد دارد. بازيكني مثل حدادي‌فر شناسنامه ذوب‌آهن است و به نظرم ارزش پول ميلياردي را دارد.

اين روزها صحبت از انتقال مسعود حسن‌زاده به تيم استقلال است. مشكل شما با اين بازيكن حل نشد؟
من هيچ مشكلي با مسعود حسن‌زاده ندارم. حسن‌زاده مهاجم خوبي است به همين دليل باشگاه‌هاي سپاهان و استقلال به باشگاه ما نامه داده و رسماً خواهان حضور حسن‌زاده شده‌اند اما با جمع‌بندي‌اي كه داشتيم، جدايي حسن‌زاده از تيم ما منتفي شد.

گفته مي‌شود بحث او و استقلال جدي شده!
امكان ندارد يك‌درصد هم مسعود حسن‌زاده به استقلال برود و با صحبتي كه باشگاه داشته، اين بازيكن تنها در صورت پيوستن به يك تيم خارجي از جمع ما جدا خواهد شد، در غير اين صورت حسن‌زاده در ذوب‌آهن مي‌ماند.

گويا بحث بازي تداركاتي با فنرباغچه در تركيه مطرح شده؟
بله، «فنري‌ها» خيلي روي اين بازي مانور كرده‌اند. آنها فصل قبل در تركيه نتايج خوبي نگرفته‌اند و از آنجا كه اخبار ذوب‌آهن را خيلي دقيق رصد كرده‌اند، كلي در بين هواداران‌شان و رسانه‌ها تبليغ كرده‌اند كه با قهرمان جام حذفي ايران بازي تداركاتي دارند. نكته جالب ديگر هم به اين موضوع بازمي‌گردد كه فنرباغچه به آن شكل بازي تداركاتي نداشته و بازي اين تيم با ما اولين ديدار جدي‌شان محسوب مي‌شود. جدا از بازي فنرباغچه، ما با يك تيم ديگر سوپرليگ و ليگ يكي تركيه هم بازي خواهيم داشت.

بحث جذب سيدجلال از جانب شما صحت دارد؟
سيدجلال در خط دفاعي براي هر تيمي يك نعمت است اما از ابتدا هم در برنامه‌هاي ما نبود ضمن اينكه ما الان نژادمهدي، هادي محمدي و حجت حق‌وردي و يكي، ‌دو بازيكن خوب ديگر هم در خط دفاعي داريم.

در مورد احتمال قهرماني تيم‌تان در ليگ چه صحبتي داريد؟
بحث قهرماني خيلي شيرين و لذتبخش است اما از الان كه ليگ شروع شده، ‌به قهرماني فكر نمي‌كنيم. درحال حاضر به دنبال پيشرفت در كارمان هستيم و اينكه هفته به هفته بهتر شويم تا به هدف خودمان برسيم.

چرا بازيكني مثل پيام صادقيان كه قبلاً در ذوب‌آهن بود را جذب نكرديد؟
سياست ما اين بود كه تغييري در تركيب تيم‌مان نداشته باشيم و اگر بازيكناني مثل سانتوس و دهنوي از جمع ما جدا شدند، اين مسئله به دليل قرارداد مالي بالاي آنها بود كه قادر به حفظ‌شان نبوديم. در مورد پيام هم بايد بگويم خط جلوي تيم ما تكميل است، مضاف بر اينكه پيام هم بازيكني نيست كه روي نيمكت بنشيند.

چه تيم‌هايي را مدعي مي‌دانيد؟
تراكتور، سپاهان و فولاد تيم‌هايي هستند كه با توجه به نقل و انتقال‌شان در حد تيم‌هاي مدعي نشان داده‌اند.

استقلال و پرسپوليس را مدعي قهرماني نديديد؟
استقلال و پرسپوليس تغييرات زيادي داشته‌اند، به همين دليل سخت است كه بتوان در مورد مدعي بودن آنها حرف زد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =