رونمایی از کتاب امام موسی صدر به زبان اسپانیایی

مراسم رونمایی از کتاب «ادیان در خدمت انسان» به زبان اسپانیایی امروز در شهر کتاب مرکزی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، نشست هفتگی موسسه شهر کتاب در روز سه‌ شنبه اول اردیبهشت، ساعت ۳۰: ۱۶ به رونمایی ترجمه اسپانیایی کتاب «ادیان در خدمت انسان» اختصاص دارد که با حضور جعفر گونزالس، رافائل مائوریلو، محمدحسین محمودیان، نجمه شبیری و مهدی فیروزان برگزار می‌شود.

کتاب «ادیان در خدمت انسان» مجموعه گفتارها و سخنان امام موسی صدر است که توسط جعفر گونزالس و لیلا گونزالس به اسپانیانی ترجمه شده است. این کتاب دربردارنده هشت جستار از امام موسی صدر است که عبارت‌اند از: «اسلام»، «در پاسداشت آزادی»، «اسلام و کرامت انسان»، «ابعاد اجتماعی اسلام»، «اسلام، ارزش‌ها و مفاهیم انسانی»، «اسلام و عدالت اجتماعی و اقتصادی»، «ادیان در خدمت انسان» و «لبنان و تمدن بشری.»

در این کتاب همچنین یادداشت مترجمان، جعفر (رائول) گونزالس و لیلا گونزالس در ابتدای کتاب به همراه شرحی از زندگی امام موسی صدر و نیز مطلبی دربارۀ ماجرای ربودن امام موسی صدر در انتهای مقالات، آمده است. در این نشست امروز شهر کتاب، سیر و چگونگی مطالعات اسلامی در اسپانیا تحلیل و بررسی و از زحمات جعفر گونزالس تقدیر می‌شود.

گونزالس تاکنون قران مجید، و آثاری از امام خمینی (ره) همچون «تفسیر سوره حمد»، «چهل حدیث»، «آداب الصلوه» و «ولایت فقیه» را به اسپانیایی ترجمه کرده است و تلاش‌های فراوانی برای معرفی اسلام به اسپانیایی‌ها داشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به مرکز فرهنگی شهرکتاب، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم مراجعه کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =