مزایده باشگاه پرسپولیس به مرحله چهارم کشیده شد.

پس از برگزاری مزایده سوم خصوصی سازی برای واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس حسین هدایتی با مالکیت باشگاه استیل آذین و شرکت بهنام پیشرو کیش وارد رقابت شدند که امروز مشخص شد هیچ کدام از این دو شرکت در این رقابت برنده نشده اند. اینجا را ببینید.

فتح الله زاده :این 4 من حسرت همه پرسپولیسی هاست
این نماد 4 استقلالی ها قرار است تا مدت ها مناقشه ای باشد بین هواداران این تیم و پرسپولیسی ها. فرهاد مجیدی با 4 گلی که می گوید در دربی ها زده این نماد را اولین بار برای آبی ها ساخت . مظلومی از 4 برد دربی می گوید و حالا 4 مدعی دیگری دارد ؛ علی فتح الله زاده. اینجا را ببینید.

 

روحانی:نمی‌توانیم به قوه قهریه نظام بگوییم بیا و اجتهاد کن
روحانی گفت: نمی‌شود به هر کسی گفت که تو مجتهدی و می‌توانی اجتهاد کنی آن وقت سنگ رو سنگ بند نخواهد شد؛ نمی‌توانیم به قوه قهریه نظام که دستبند و کلت همراهش است بگوییم بیا و اجتهاد کن این‌گونه نمی‌شود، اسلام و تقویت نظام بر این است که هر کس کار خود را انجام دهد، اما ما کار خود را انجام نمی‌دهیم و می‌خواهیم کس دیگری بیاید انجام دهد و آن وقت نیز خودمان می‌رویم کار دیگران را انجام می‌دهیم. اینجا را ببینید.

 

هاشمی در دانشگاه امیرکبیر/حضور مخالفان و موافقان با پلاکارد
در حالی که آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه امیرکبیر در حال سخنرانی برای اساتید این دانشگاه به مناسبت روز استاد است، دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در بیرون این تالار دست به برگزاری تجمع زده‌اند. اینجا را ببینید.

 

شایعه گران شدن40درصدی اجاره مسکن را چه کسانی مطرح کرده اند
خلاصه و فشرده ماجرا از این قرار است که مدت‌هاست بازار مسکن در رکود به سر می‌برد و به همین دلیل تعدادی از واحدهای ساخته شده روی دست برخی از سازندگان مانده است. آنها هم به دلیل طمع یا هر علت دیگری تاکنون از عرضه آنها به بازار خودداری کرده‌اند. اینجا را ببینید.

 

افشای جزییات تازه از پرونده بابک زنجانی و دستگیری ۱۲ مدیر
عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی با اعلام جزییات جدید از پرونده زنجانی گفت: زنجانی به وزارت نفت، سازمان تامین اجتماعی و شر‌کت‌های تابعه آن (مانند شستا) بدهکار است؛ رقم دقیق بدهی سازمان تامین اجتماعی را نمی‌دانم. رقم بدهی به وزارت نفت هم بین 10 تا 12 میلیارد دلار است. اگر بدهکاران دیگری وجود داشته باشد یا با زنجانی سازش کرده‌اند و یا اینکه در آینده اقامه دعوا خواهند کرد. اینجا را ببینید.


پیشگویی‌هایی که واقعی شد
مستند «پیشگویان داستان‌های علمی تخیلی؛ ژول ورن» که قرار است دوشنبه 14 اردیبهشت ساعت 20 و 30 روی آنتن شبکه چهار سیما برود، در برگیرنده برخی از پیشگویی های این نویسنده است که بعدها به حقیقت پیوسته‌اند. اینجا را ببینید.

 

باجگیر جوان، خاطرخواه طعمه 16ساله اش شد!
ساعت 10 صبح سه‌شنبه 8 اردیبهشت ماه سال‌جاری دختر جوانی همراه پدرش پای در کلانتری 15 شهر آبادان گذاشت و از گرفتار شدن در دام مأمور قلابی خبر داد. «ستایش» 16 ساله گفت: ساعت 9 شب بود که با دوستانم از کلاس زبان به سمت خانه می‌رفتیم... . اینجا را ببینید.

 

چالش فیس‌بوکی "دماغ طبیعی من" 
در پی این دعوت، افراد زیادی با فرستادن عکس، بازنشر این مطلب در صفحه‌‌ شخصی‌شان و لایک زدن و نظر گذاشتن، از چنین حرکتی استقبال کرده‌اند و البته مخالفت‌هایی هم با آن صورت گرفته است. مخالفان این حرکت، به "حق تسلط فرد بر بدن" اشاره کرده و معتقدند نباید افراد را از چنین تصمیم‌هایی که درباره بدن خودشان می‌گیرند بازداشت. در مقابل، حامیان این حرکت می‌گویند مساله فراتر از سلیقه شخصی افراد بوده و انواع عمل‌ جراحی زیبایی که روز به روز هم دایره وسیعتری پیدا می‌کند، از طرف جامعه به افراد تحمیل می‌شود. اینجا را ببینید.

 

فرار نیروهای ارتش عربستان از مرزهای یمن
پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز دوشنبه، با انتشار یک ویدیو، از فرار گروهی نیروهای ارتش عربستان از مرز با یمن خبر داد. در این ویدئو سربازان عربستانی از بیم حملات نیروهای جنبش مردمی انصارالله، سنگرها در مرز یمن را ترک می کنند. اینجا را ببینید.

 

ابو ابراهیم الچچنی هم کشته شد
به گزارش پایگاه خبری سوریا الان یک منبع امنیتی با اعلام این خبر افزود: نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی در دو روز گذشته موفق به کشتن 10 تروریست از جمله ابوابراهیم الچچنی شدند که به عنوان طراح اصلی حملات نظامی علیه پالایشگاه بیجی در یک ماه اخیر شناخته می شود. اینجا را ببینید.

 

10 میلیارد "حق السکوت" به ولیعهد سابق
فعال سیاسی مشهور عربستانی معروف به مجتهد در صفحه شخصی خود در توییتر فاش کرد: محمد بن سلمان جانشین جدید ولیعهد برای ساکت نگه داشتن مقرن بن عبدالعزیز ولیعهد سابق آل سعود 10 میلیارد ریال (7/2 میلیارد دلار) به او پرداخت کرده است. وی اظهار داشت: به نظر می رسد اوضاع در عربستان همانند آتش زیر خاکستر است و تنها یک جرقه کافی است تا بساط زیر پای گروه جدید السدیری را به آتش بکشد. این گروه تاکنون بر اساس یک طرح، سایر شاهزادگان سعودی را از صحنه قدرت عربستان کنار زده اند. اینجا را ببینید.

 

بازیکنی که قرار بود دایی کارلوس کروش باشد با رسیدن یک پورشه نابود شد؟
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد قاضی که کارلوس کروش روی او به عنوان علی دایی تیمش حساب باز کرده بود و در ماه های نخست حضورش در تهران حتی به رغم بازی نکردن هایش در ترکیب پرسپولیس از او در تیم ملی استفاده می کرد و برای این هم فشار زیادی را تحمل می کرد حالا دیگر یکی از حاشیه های فوتبال ایران شده است. اینجا را ببینید.

 

اتفاق باور نکردنی در اردوی تیم ملی صبح بازی با سوئد!
صبح روز مسابقه تازه لباس های قرمز تیم ملی از تهران به استکهلم و اردوی تیم ملی می رسد. مسولان پس از باز کردن کارتن ها متوجه می شوند لباس های دوخته شده در تهران، نه شماره دارد و نه اسم! اینجا را ببینید.

 

212 / 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413683